Wat is hij waard?

1997-2010
Gebruikersavatar
jjager
Geregistreerd lid
Berichten: 405
Lid geworden op: zo 05 okt, 2008 18:00
Regio: NL - Provincie Noord-Holland

Re: Wat is hij waard?

Bericht door jjager » wo 20 mei, 2026 20:39

Weer een stapje verder, de tellerstand is 195.000 kilometer en heb inmiddels geprobeerd een paar foto's te plaatsen maar dat lukt niet.

Het is dus een dealeronderhouden zilvergrijze uit 2001 Aero met zwart leder, van de eerste eigenaar die helaas door een medisch ongeval niet meer kan autorijden.
Er zijn uiteraard gebruikssporen, de display in de middenconsole werkt niet meer en er is in de auto gerookt. Verder een hele eerlijke SAAB.

Ik heb verder geen belang bij de auto, behalve dat ik Frans wil helpen een liefhebber te vinden - dat is zijn wens.
Als je interesse hebt en foto's wilt ontvangen, kan je zijn zoon Kaspar mailen op kasparkorteweg@gmail.com.

Frans' richtprijs is € 4.000,-.

Veel succes.
Laatst gewijzigd door jjager op wo 20 mei, 2026 20:49, 1 keer totaal gewijzigd.
______________________________________
Voorheen SAAB 900 2.1 (1991) en SAAB 9000 CSE (1998)

+ Volvo V70 2.4 aut. (2003)
+ Citroën 2CV6 Club (1985)

Michael01
Donateur (5x)
Donateur (5x)
Berichten: 169
Lid geworden op: za 20 aug, 2022 7:10
Regio: NL - Provincie Zuid-holland

Re: Wat is hij waard?

Bericht door Michael01 » wo 20 mei, 2026 20:43

Foto’s zijn helaas niet zichtbaar.
Saab 900i 16v coupé 1991 Zwart
Saab 9-3 2.0t SE cabrio 2000 IJsgrijs
Saab 9-3 2.0t SE 2001 Zwart
Volvo EX30 2024 zwart

Gebruikersavatar
jjager
Geregistreerd lid
Berichten: 405
Lid geworden op: zo 05 okt, 2008 18:00
Regio: NL - Provincie Noord-Holland

Re: Wat is hij waard?

Bericht door jjager » do 21 mei, 2026 10:45

De auto staat nu bij de advertenties, inclusief de foto's.
______________________________________
Voorheen SAAB 900 2.1 (1991) en SAAB 9000 CSE (1998)

+ Volvo V70 2.4 aut. (2003)
+ Citroën 2CV6 Club (1985)