Hallo, Mijn Saab is ter ziele en ik had de Denso navigatie vervangen met een after-market systeem.
Deze Denso unit is keurig uitgebouwd en mag om niets (=gratis) worden opgehaald in Haarlem.
De stroom is eraf geweest en dat leverde destijds een "dwalende" navigatie op (bekend probleem). Daar is inmiddels misschien oplossing voor? Verder werkte het apparaat prima tot moment van vervanging.
Versturen kan uiteraard ook, daar zijn dan wel verzendkosten aan verbonden (PostNL € 7,-).
Stuur me een berichtje bij interesse!
Dank en groet, Remco
Denso Navigatie 95 te Geef!
-
remco3
- Geregistreerd lid
- Berichten: 21
- Lid geworden op: vr 18 dec, 2009 22:12
- Regio: - kies een regio
-
Flowe Kitttt99
- Geregistreerd lid
- Berichten: 1137
- Lid geworden op: wo 13 dec, 2017 12:09
- Regio: NL - Provincie Gelderland
Re: Denso Navigatie 95 te Geef!
Is de unit afgemeld met een Tech2?
Saab 900 Turbo 16 -87 (als eerste auto
)
Saab 9-3 1.8t SS -03 als onderdelen magazijn. Iets nodig? Stuur gerust een berichtje
)
Saab 9-3 1.8t SS -03 automaat, met Dion kuur
Saab 9-5 NG turbo6 XWD -10
EX:
Caab 9-3 1.8t -06 20 Years edition Hirsch
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -04
Saab 9-3 1.8t SS -03
Saab 9-3 1.8t SS -03 als onderdelen magazijn. Iets nodig? Stuur gerust een berichtje
Saab 9-3 1.8t SS -03 automaat, met Dion kuur
Saab 9-5 NG turbo6 XWD -10
EX:
Caab 9-3 1.8t -06 20 Years edition Hirsch
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -04
Saab 9-3 1.8t SS -03
-
remco3
- Geregistreerd lid
- Berichten: 21
- Lid geworden op: vr 18 dec, 2009 22:12
- Regio: - kies een regio
Re: Denso Navigatie 95 te Geef!
Nee, dat denk ik niet.
-
hansie9-5
- Geregistreerd lid
- Berichten: 147
- Lid geworden op: di 09 feb, 2016 11:10
- Regio: NL - Provincie Zuid-holland
Re: Denso Navigatie 95 te Geef!
Afmelden/aanmelden met een tech 2 is niet nodig bij een Denso