Denso Navigatie 95 te Geef!

1997-2010
remco3
Geregistreerd lid
Berichten: 21
Lid geworden op: vr 18 dec, 2009 22:12
Regio: - kies een regio

Denso Navigatie 95 te Geef!

Bericht door remco3 » do 14 mei, 2026 14:30

Hallo, Mijn Saab is ter ziele en ik had de Denso navigatie vervangen met een after-market systeem.
Deze Denso unit is keurig uitgebouwd en mag om niets (=gratis) worden opgehaald in Haarlem.
De stroom is eraf geweest en dat leverde destijds een "dwalende" navigatie op (bekend probleem). Daar is inmiddels misschien oplossing voor? Verder werkte het apparaat prima tot moment van vervanging.
Versturen kan uiteraard ook, daar zijn dan wel verzendkosten aan verbonden (PostNL € 7,-).
Stuur me een berichtje bij interesse!
Dank en groet, Remco

Gebruikersavatar
Flowe Kitttt99
Geregistreerd lid
Berichten: 1137
Lid geworden op: wo 13 dec, 2017 12:09
Regio: NL - Provincie Gelderland

Re: Denso Navigatie 95 te Geef!

Bericht door Flowe Kitttt99 » do 14 mei, 2026 14:46

Is de unit afgemeld met een Tech2?
Saab 900 Turbo 16 -87 (als eerste auto :O:)
Saab 9-3 1.8t SS -03 als onderdelen magazijn. Iets nodig? Stuur gerust een berichtje :D)
Saab 9-3 1.8t SS -03 automaat, met Dion kuur
Saab 9-5 NG turbo6 XWD -10
EX:
Caab 9-3 1.8t -06 20 Years edition Hirsch
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -04
Saab 9-3 1.8t SS -03

remco3
Geregistreerd lid
Berichten: 21
Lid geworden op: vr 18 dec, 2009 22:12
Regio: - kies een regio

Re: Denso Navigatie 95 te Geef!

Bericht door remco3 » do 14 mei, 2026 14:53

Nee, dat denk ik niet.

Gebruikersavatar
hansie9-5
Geregistreerd lid
Berichten: 147
Lid geworden op: di 09 feb, 2016 11:10
Regio: NL - Provincie Zuid-holland

Re: Denso Navigatie 95 te Geef!

Bericht door hansie9-5 » wo 20 mei, 2026 7:00

Afmelden/aanmelden met een tech 2 is niet nodig bij een Denso