Hee medesaabliefhebbers,
We hebben een nieuwe uitdaging, bij constant rijden rijdt de 9-5 onrustig, ook stationair merk ik wat (kleine) verschillen in toeren. Het versnellen gaat soms wel soepel en soms minder.. Dit alles is niet onoverkomelijk maar ook niet fijn.
Ik heb de vaccuümslangen gecheckt en die zien er niet fris meer uit, dus heb nieuwe siliconen 4mm slangen besteld en ga deze eerst vervangen in de hoop dat het daarin zit.
Als dat het niet is dan -zo lees ik op dit mooie forum- zou het wel eens het gasklephuis kunnen zijn dat richting "einde oefening" gaat.. Zou dat gezien de relatief lage kilometerstand een mogelijkheid kunnen zijn of moet ik het toch ergens anders zoeken?
Ik heb gezocht op internet maar een gkh is nieuw óf niet meer te vinden óf onbetaalbaar (€1200
Nu zag ik dat bijv. AC-Tronics (die ook hier in Zweden zit) o.a. gasklephuizen reviseert. Heeft iemand ervaring met het laten reviseren van een gkh? Bij dit of een ander bedrijf..Wat waren de kosten ongeveer? Actronics werkt B2B dus een offerte opvragen als particulier kan niet, dus zal het via een autobedrijf moeten spelen.. maar misschien heeft iemand hier al ervaring met zo'n partij.
Hoor het graag!
Groet Bart