Vandaag heb ik liggen kwijlen op...

1997-2010
Plaats reactie
Marc
Lid van verdienste

Vandaag heb ik liggen kwijlen op...

Bericht door Marc » zo 28 sep, 2003 23:32

dit:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Dit is toch wel een schitterende wagen niet?

Deze auto stond vandaag tentoonsgesteld tijdens de Saab 900 turbodag, maar daar post ik morgen meer over.

Marc

Maarten
Lid van verdienste

Re: Vandaag heb ik liggen kwijlen op...

Bericht door Maarten » zo 28 sep, 2003 23:52

Een prachtige auto. Met afstand de mooiste (en snelste) die er die dag te zien was :wink:

doktorevil
Geregistreerd lid

Bericht door doktorevil » ma 29 sep, 2003 9:27

Inderdaad een hele mooie auto. Kost wat, heb je ook wat!

Volgens mij was er nog een snellere auto...Of is die even snel?
Tijn

bram
Geregistreerd lid

Bericht door bram » ma 29 sep, 2003 13:37

Aan dit exemplaar is zo'n €22000 gesleuteld. Deze auto had niet alle modificaties, je kunt bij hirsh nog meer op je auto bouwen. Het interieur was van een standaard Aero 2003 model.

Bij hirsh kun je andere stoelen, stuur, dorpellijsten en dahsbord kopen.

Moet maar een keer een proefrit is deze auto maken.

ik heb zelf ook in een volvo V70 R gereden. Deze auto beschikt ook over zo'n 300 paardenkrachten. en wil daarom aardig vooruit.

Gr

Marc
Lid van verdienste

Bericht door Marc » ma 29 sep, 2003 14:03

Hoi Bram,

Jammer dat ik geen foto's heb van het interieur, maar dat stuur, dashbord en de dorpellijsten zaten er wel degelijk op 8)

Verder weet ik ook niet zeker of Hirsch ook een ander interieur beschikbaar heeft voor de modellen vanaf MY02.

Marc

B235R
Lid van verdienste

Bericht door B235R » ma 29 sep, 2003 14:14

voor de facelift 9-5 (02-) zijn er bij Hirsch ook wel stoelen te bestellen, zijn zelfde kwa model als de stoelen in de -02 modellen.

super die twee pijpen, als je er een eindje mee hebt lopen trappen groeien ze kwa lengte.... :wink:

bram
Geregistreerd lid

Bericht door bram » ma 29 sep, 2003 14:57

dorpellijsten waren van keflar dacht ik

je kunt ook dorpellijsten bestellen met het Hirsh logo erop, dacht ik.

de hirsh is een geweldige auto alleen niet de moeite waard. Je kunt voor het zelfde geld een super 9-5 aero kopen. Ik ben nog een dicussie met klaas gol aangegaan. Die mij adviseerde de hirsh niet te kopen, ondanks het hoge fun gehalte.

B235R
Lid van verdienste

Bericht door B235R » ma 29 sep, 2003 22:50

bram schreef:dorpellijsten waren van keflar dacht ik

je kunt ook dorpellijsten bestellen met het Hirsh logo erop, dacht ik.

de hirsh is een geweldige auto alleen niet de moeite waard. Je kunt voor het zelfde geld een super 9-5 aero kopen. Ik ben nog een dicussie met klaas gol aangegaan. Die mij adviseerde de hirsh niet te kopen, ondanks het hoge fun gehalte.
geen keflar maar carbon afwerking :wink:

Wat versta je onder een super 9-5 Aero dan? Maar zoals je zelf zegt fun gehalte (power) als je dat aanspreekt en je hebt het geld er voor over waarom niet...

Net zoiets als dat je bij Volvo geen V70R koopt maar een T5 omdat die R ook zijn geld niet waard is.

bram
Geregistreerd lid

Bericht door bram » di 30 sep, 2003 8:24

kortom HIRSH heeft zijn werk goed gedaan!

of niet marc

ben ik geslaagd voor de test van gisteren, had wel wat vragen fout. Maar tegen een spervuur van jullie kan ik ook niet tegen op.

:oops:

Injectie
Moderator

Bericht door Injectie » za 08 nov, 2003 7:54

Gisteren heb ik gereden met dit BEEST. Een andere naam kan ik er niet voor verzinnen. De grote kracht die je voelt en zo lekker soepel.
We zaten met zijn vijfen in de auto en in no-time op de 160 km/h. Wegliging als een trein zo strak de oprit van de snelweg met 140 genomen en de auto gaf geen krimp.
De uitlaat brengt een gewldige diepe brom voort als je acceleerd en op het moment dat je op kruissnelheid bent is ie heerlijk stil.

Plaats reactie