In dit filmpje kan je mooi het verschil tussen onze 9-5 vs eentje van Abbott racing, een 9-5 met een viggen blok en met wat extra modificaties. Op het filmpje zie je onze 9-5 uitgerust met stage 1 van maptun en circa 235pk, de andere zou rond de 275pk moeten hebben.
http://www.ukgolfpromotions.com/flash/0_60_compare.swf
Marc
Maptun 9-5 auto vs abbott racing 9-5
-
eli
- Geregistreerd lid
Re: Maptun 9-5 auto vs abbott racing 9-5
Oei...da's rap !!
Buiten de acceleratie naar 100km/h zou ook de algemene indruk moeten zijn dat de afgifte van kracht veel soepeler is bij Maptun t.o.v. Abbott
Marc, kom eens langs met de 9-5 dan rijdt ik eens mee op met de 9-3 met stage 1 en naar men zegt 225 pk....zou met zijn lichtere gewicht een spannend vergelijk kunnen worden..
Buiten de acceleratie naar 100km/h zou ook de algemene indruk moeten zijn dat de afgifte van kracht veel soepeler is bij Maptun t.o.v. Abbott
Marc, kom eens langs met de 9-5 dan rijdt ik eens mee op met de 9-3 met stage 1 en naar men zegt 225 pk....zou met zijn lichtere gewicht een spannend vergelijk kunnen worden..
-
Marc
- Lid van verdienste
Lijkt me inderdaad een leuk ideetje. Ik vermoed dat ik tot 100 sneller ga zijn maar dat je me erna voorbij gaat komen... Dit door de combinatie van de automaat met lange overbrengingen en de iets te kleine turbo die bovenin nogal snel uitgeblazen raakt.
Marc
Marc
-
bram
- Geregistreerd lid
leuke film tune freak marc,
Echt te gek. Lijkt me heerlijk om daar naast te zetten en lekker in de stoel worden gedruk tijdens het optrekken, bij welke snelheid dan ook.
misschien een keertje nurnburg?
Echt te gek. Lijkt me heerlijk om daar naast te zetten en lekker in de stoel worden gedruk tijdens het optrekken, bij welke snelheid dan ook.
misschien een keertje nurnburg?