Help me met mijn interieur!!

1997-2010
tcl
Geregistreerd lid

Help me met mijn interieur!!

Bericht door tcl » za 13 sep, 2008 15:57

Beste forum lezers,

HULP NIET MEER NODIG, HET IS MET EEN FLINKE OMWEG GELUKT, TOCH BEDANKT VOOR DE 0 REACTIES QUA HULP (lees dit als grappig, is niet serieus bedoeld). Even naar beneden scrollen voor foto's

origineel bericht:

Ik heb een leder engels interieur gekocht. Nu willen we de stoelen omdraaien (de bestuurder heeft dan niet de memoryknoppen maar dat geeft niet als het maar werkt) Als dit niet lukt dan willen we graag de rails van het oude (niet electrische interieur) overzetten, kan dit?

P.s. De persoon uit Zoersel (Belgie) had best er even bij mogen zeggen dat het om een engels interieur ging, dit kan je zelf ook wel zien maar toch, even zeggen was fijn geweest, en ook dat de kopsteunen missen had wel gemeld mogen worden... Hij verkoopt mooi spul, maar zorg wel dat je van te voren goed weet wat je moet hebben want zijn gebreken zal hij je niet melden

Laat het me aub weten via hier of telefoon 06-11120777

nelfrikandel
Geregistreerd lid

Bericht door nelfrikandel » za 13 sep, 2008 16:13

Hoi, je zit weer verkeerd, 95 is niet de 9-5 :oops:
Geen enkele 95 rijder zal je iets weten van een electrisch interieur, want dat bestond doen natuurlijk nog niet. Ik hoop dat er een moderator online is die je boodschap even kan verplaatsen naar de goede sectie

tcl
Geregistreerd lid

Bericht door tcl » zo 14 sep, 2008 5:47

Euhhhhhhhh sorry :P

nelfrikandel
Geregistreerd lid

Bericht door nelfrikandel » zo 14 sep, 2008 11:06

JE bent al verplaatst. Je zult zien dat het beter werkt als je in de goede rubriek post... Heb je die 9-5 limo uit de UK nou gezien?

tcl
Geregistreerd lid

Bericht door tcl » zo 14 sep, 2008 14:41

Ja die is wel heel gaaf, we zijn laatst bezig geweest met een jaguar limo maar die zag er te rot uit, toch maar eens ook naar saab gaan kijken!

Enkhorst
Geregistreerd lid

Bericht door Enkhorst » zo 28 sep, 2008 17:27

En ... hoever ben je met het Engelse interieur. Lukt dat?

tcl
Geregistreerd lid

Bericht door tcl » zo 28 sep, 2008 22:28

Jep,
We hebben uit de deurpanelen de cremekleurige leren middenstuk eruit gehaald en bij mijn grijze deurpanelen de grijze (stoffen) eruit gehaald, de creme leren hebben we daarin gedaan en grijze handvaten en asbakjes erover heen (erg leuke combi geworden).
Verder hebben we het leer van de voorstoelen eraf gehaald en het grijze stof ook verwijderd en daar het leer over gedaan. Toen kwamen we erachter dat ook de voering anders was (bleek leer van een aero te zijn en die stoelen zijn iets meer kuip) dus hebben we ook dat overgezet wat nog best een werkje was. Nu is dus eindelijk alles klaar en dan rijdt er vannacht een scooter door het rood aan de verkeerde kant van de weg en rij ik er mijn voorkant naar de *&##@$$%& ....... Die is ook snel opgestaan en er vandoor gegaan, gelukkig wel getuige en een kenteken dus nu maar afwachten.

Bedankt voor je reactie trouwens :)

V6Aero
Donateur (4x)
Donateur (4x)

Bericht door V6Aero » zo 28 sep, 2008 22:39

Heb je er ook foto's van? Lijkt me wel fraai die combi met de deurpanelen.

Wel klote dat met die scooter. Al aangifte gedaan?

nelfrikandel
Geregistreerd lid

Bericht door nelfrikandel » zo 28 sep, 2008 23:21

tcl schreef:Jep,
We hebben uit de deurpanelen de cremekleurige leren middenstuk eruit gehaald en bij mijn grijze deurpanelen de grijze (stoffen) eruit gehaald, de creme leren hebben we daarin gedaan en grijze handvaten en asbakjes erover heen (erg leuke combi geworden).
Dat lijkt me interessant. Ik steun de roep om beeldmateriaal!!!
Is dit de auto die je als taxi gebruikt?

tcl
Geregistreerd lid

Bericht door tcl » ma 29 sep, 2008 17:40

Bedankt voor de reacties, het gaat hier inderdaad om de taxi.
Hier zijn de foto's:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Alleen heb ik de achterhoofdsteunen niet dus die zijn helaas grijs
maar we gaan binnenkort wat dingen van de mercedes limo laten
bekleden dus dan komen die er ook bij

V6Aero
Donateur (4x)
Donateur (4x)

Bericht door V6Aero » ma 29 sep, 2008 17:43

Dat ziet er bijzonder fraai uit!

Je kunt misschien ook 2 of 3 (staat naar mijn mening beter en misschien ook handiger, aangezien je de auto als taxi gebruikt) hoofdsteunen bij Elferink halen. Dat is misschien goedkoper dan je huidige opnieuw laten bekleden :idea:

tcl
Geregistreerd lid

Bericht door tcl » ma 29 sep, 2008 17:46

Ik ga uitzoeken wat je bedoeld met Elferink :P bedankt voor de tip

V6Aero
Donateur (4x)
Donateur (4x)

Bericht door V6Aero » ma 29 sep, 2008 17:49

Heb net al voor je gekeken op <a href=http://www.elferink.nl/>Elferink.nl</a>, maar heb geen beige leren hoofdsteun voor de sedan kunnen vinden.

John
Geregistreerd lid

Bericht door John » ma 29 sep, 2008 18:17

9-5 aero-estate schreef:Heb net al voor je gekeken op <a href=http://www.elferink.nl/>Elferink.nl</a>, maar heb geen beige leren hoofdsteun voor de sedan kunnen vinden.

laat je daardoor echter niet afleiden want de voorraad van ELferink wisselt zo snel dat die vaak niet geactualiseerd wordt. Zo stond vorig weekend er een sloop-estate met beige leren interieur en ik denk dat die hoofdsteunen wel passen (maar weet het niet zeker)

tcl
Geregistreerd lid

Bericht door tcl » ma 29 sep, 2008 18:26

Heel fijn mannen, ik bel ze morgen gewoon even op, is inderdaad meestal wat meer actueler dan een site

Plaats reactie