Ik ben sinds vorige week eigenaar van een Saab 9-5 (mijn Saab 900c is ermee opgehouden)! Ik ben verschrikkelijk blij met mijn auto en wil er lang plezier van hebben. Ik ben echter nog op zoek naar een goede Saab-dealer in de buurt van Rotterdam, omdat ik de auto goed wil blijven onderhouden. Iemand suggesties? Verder ben ik op zoek naar een speciaalzaak voor tweedehands Saab 9-5-velgen...weet iemand een internetsite of een dealer waar ik deze kan vinden?
Groetjes,
Michael
Saab dealer voor mijn 9-5
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

Re: Saab dealer voor mijn 9-5
Hoi Michael,
ben dolblij dat je 900c er mee opgehouden is... zaterdag kom ik m ophalen namelijk!
Wel een mega upgrade... van 900 classic gelijk naar 9-5.
voor wat betreft velgen (aeroskirts, houten dashboards etc.) zou je es kunnen informeren bij Ruud Wijlhuizen (wijlhuizen@wxs.nl of 0655380607). Die heeft veel lichtmetaal liggen voor zeer schappelijke prijzen.
Dealers in jouw directe omgeving weet ik niet... over Tholen in Roosendaal hoor ik zeer goede berichten... maar is dus ietsje verder rijden.
Tot zaterdag in elk geval!
groeten
Willem
ben dolblij dat je 900c er mee opgehouden is... zaterdag kom ik m ophalen namelijk!
voor wat betreft velgen (aeroskirts, houten dashboards etc.) zou je es kunnen informeren bij Ruud Wijlhuizen (wijlhuizen@wxs.nl of 0655380607). Die heeft veel lichtmetaal liggen voor zeer schappelijke prijzen.
Dealers in jouw directe omgeving weet ik niet... over Tholen in Roosendaal hoor ik zeer goede berichten... maar is dus ietsje verder rijden.
Tot zaterdag in elk geval!
groeten
Willem
-
frankie61
- Geregistreerd lid
ik ben bij de rac in rotterdam is goed maar duur ik heb nog geen klachten.
in roosendaal is idd ook een goede dealer maar is moeilijk terug komen en weer ophalen.
de dealer in oud beijerland (scherpenisse of scherpenzeel of iets derg.)komt hem ophalen en brengen.
frank
in roosendaal is idd ook een goede dealer maar is moeilijk terug komen en weer ophalen.
de dealer in oud beijerland (scherpenisse of scherpenzeel of iets derg.)komt hem ophalen en brengen.
frank
-
Marc
- Lid van verdienste
vanaf volgende week heb ik nog een setje 10-spaaks aero wielen over.
Intresse?
Intresse?