wedstrijdje ? ? ? ? ? - niet echt ! ! ! !

1997-2010
Plaats reactie
Biggieman
Geregistreerd lid

wedstrijdje ? ? ? ? ? - niet echt ! ! ! !

Bericht door Biggieman » ma 26 sep, 2005 0:11

ff kort één of andere vrouw wilde wedstrijdje doen met haar Fo(r)d station tegen mijn 9-5 2.3t station, je kent dat wel gas geven en uitdagen. Nou ik ben altijd wel in voor een geintje dus kom maar op. Nou ze heeft het geweten, binnen de 100m zat ze al 15 a 20m achter me :twisted: een paar honderd meter later liet ik het gas los om haar alsnog te laten passeren , dit alles natuurlijk met een VETTE smile op mijn gezicht.

! VW now way NEVER again !

Erik
Lid van verdienste

Bericht door Erik » ma 26 sep, 2005 1:23

Volgens mij wilde ze iets anders..............jammer, gemiste kans.

lars
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door lars » ma 26 sep, 2005 4:54

erik schreef:Volgens mij wilde ze iets anders..............jammer, gemiste kans.
Een vrouw in een ford? Daar zou ik ook zo snel mogelijk vandaan willen :wink: :D

Edjes
Geregistreerd lid

Bericht door Edjes » ma 26 sep, 2005 8:39

lars schreef:
erik schreef:Volgens mij wilde ze iets anders..............jammer, gemiste kans.
Een vrouw in een ford? Daar zou ik ook zo snel mogelijk vandaan willen :wink: :D
Whoehahaha!
Sinds wanneer willen vrouwen een wedstrijdje doen? :?:
Was ze knap? (nee niet de ford) 8)

B235R
Lid van verdienste

Bericht door B235R » ma 26 sep, 2005 13:05

Afgelopen zaterdag precies hetzelfde, een patsertje met een X5 3.0d. op 5 cm achter je gaan staan bij het stoplicht.

Gewoon 4x eruit rijden, en na 2x geven ze het nog niet op...... zal er wel bij horen als je bmw rijd...

Edjes
Geregistreerd lid

Bericht door Edjes » ma 26 sep, 2005 13:14

B235R schreef: na 2x geven ze het nog niet op...... zal er wel bij horen als je bmw rijd...

Zeer bekend verschijnsel. Ook op de snelweg.
Plakken achter je; even gas erop, ze kunnen je heel erg niet bijhouden; weer wat rustiger door ander verkeer; weer plakken. Rare jongens hoor.

B235R
Lid van verdienste

Bericht door B235R » ma 26 sep, 2005 14:50

Edjes schreef:
B235R schreef: na 2x geven ze het nog niet op...... zal er wel bij horen als je bmw rijd...

Zeer bekend verschijnsel. Ook op de snelweg.
Plakken achter je; even gas erop, ze kunnen je heel erg niet bijhouden; weer wat rustiger door ander verkeer; weer plakken. Rare jongens hoor.
in minder mate maar toch, die vervelende mannetje's met hun VAG tdi'tjes.... :bluesleep:

nh
Geregistreerd lid

Bericht door nh » ma 26 sep, 2005 16:24

Leuk dit soort verhalen, maak het regelmatig mee met mijn 9-5 Griffin tegen de snotaapjes in hun BMWtjes en civic`s altijd leuk een mini race.

erwin mertens
Geregistreerd lid

Bericht door erwin mertens » ma 26 sep, 2005 17:02

B235R schreef:Afgelopen zaterdag precies hetzelfde, een patsertje met een X5 3.0d. op 5 cm achter je gaan staan bij het stoplicht.

Gewoon 4x eruit rijden, en na 2x geven ze het nog niet op...... zal er wel bij horen als je bmw rijd...

:-P+

Ik heb me gisteren nog geergerd aan zo'n X5,ik rij ze graag uit de wielen maar...waarom doen zij dat zo dikwijls op plaatsen waar 't niet verantwoord is?
Bijv zoals gisteren op een lange 2 vaksbaan zag ik hem of zij mij voorbijscheuren,ik vervolgens op de remmen of ik zat er in want de tegenliggers kwamen er aan,daarna deed die nog 3 maal zo een maneuver om dan 3 km verder mee in de file te staan...gelukkig was m' n dochter bij me;een voor beeldige papa stapt dan niet uit om eens goed zijn gedacht te gaan zeggen :wink:

Steve-O
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door Steve-O » di 27 sep, 2005 0:43

erwin mertens schreef:...gelukkig was m' n dochter bij me;een voor beeldige papa stapt dan niet uit om eens goed zijn gedacht te gaan zeggen :wink:
Ik dacht dat jij Belg was en geen Italiaan? :wink:

erwin mertens
Geregistreerd lid

Bericht door erwin mertens » di 27 sep, 2005 6:59

Eigenlijk heb ik altijd wel een excuus om niets te gaan zeggen,het zij m'n dochter,hetzij een mooi liedje op de radio :wink:

Maar ik heb dus een hekel aan een race-inhaalmaneuver dat niet verantwoord is op een drukke baan.

Steve-O
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door Steve-O » di 27 sep, 2005 11:01

erwin mertens schreef: Maar ik heb dus een hekel aan een race-inhaalmaneuver dat niet verantwoord is op een drukke baan.
Ik ook hoor. Sommige mensen weten niet wanneer ze het rustig aan moeten doen, zijn anderen per definitie te traag en blijven op het gas trappen omdat ze erop vertrouwen dat ze door ABS en de airbag elke situatie de baas kunnen.

Wel gaan de meeste mensen die bij grote drukte moeten ritsen veel en veel te vroeg naar rechts. (Nederland) De TV-spotjes van het "ritsen" hebben helaas nooit het beoogde effect gehad of zijn gemisinterpreteerd.

Hebben de Belgen trouwens nog een mooier woord voor "ritsen" ?

erwin mertens
Geregistreerd lid

Bericht door erwin mertens » di 27 sep, 2005 12:54

Hebben de Belgen trouwens nog een mooier woord voor "ritsen" ?
Ja: tirettes

Jochen
Geregistreerd lid

Bericht door Jochen » di 27 sep, 2005 17:43

LOL

Plaats reactie