Tom Tom 700
-
Biggieman
- Geregistreerd lid
Tom Tom 700
ik wil graag een navigatiesysteem in mijn 95 estate maar heb begrepen dat ik erg moeilijk (lees duur) is door bv de dubbele DIN (radio/cd)in midden console. Dus eruit slopen is volgens mijn geen optie of saab eigen naf systeem maar dt geintje kost €2500,- ofzo. Daardoor kom ik toch uit op "externe" naffie bv tom tom iemand ervaring met externe naffies en tips waar op te letten.
-
9000 freak
- Geregistreerd lid
een vdo ms3000 serie of ms5000 serie, vind ik het fijnste werken, vooral de ms5000, daar heb je de kaart erbij en zie je ook precies waar je rijd.
Bij ons zattie boven de sid weggewerkt, het scherm is afneembaar dus kan niet gestolen worden.
Persoonlijk vind ik dat het het interieur niet lelijker op maakt.
Bij ons zattie boven de sid weggewerkt, het scherm is afneembaar dus kan niet gestolen worden.
-
9000 freak
- Geregistreerd lid
-
mille108
- Geregistreerd lid
Waar zat de cdrom drive bij jullie in de auto?9000 freak schreef:een vdo ms3000 serie of ms5000 serie, vind ik het fijnste werken, vooral de ms5000, daar heb je de kaart erbij en zie je ook precies waar je rijd.
-
9000 freak
- Geregistreerd lid
In de kofferbak, tegen de hoedenplank zeg maar aangeschroeft. Maar achteraf, zou hij beter passen in het dashboardkastje, is makkelijker met cd's wisselen, als je op vakantie gaat een door verschillende landen reist.mille108 schreef:Waar zat de cdrom drive bij jullie in de auto?9000 freak schreef:een vdo ms3000 serie of ms5000 serie, vind ik het fijnste werken, vooral de ms5000, daar heb je de kaart erbij en zie je ook precies waar je rijd.
-
Jelmer
- Geregistreerd lid