Hallo
ik heb intresse in een 9-5 estate, die ik tweedehands te koop weet.
het chassisnummer is YS3EF55E513044235.
Kan iemand me zeggen wat de codes exact betekenen, vooral het middelste gedelte : YS3EF55E513044235
De eerste cijfers kan ik wel terugvinden want komt overeen met de codes in mijn 900 en de laatse cijfers zulen wel het fabricagenummer zijn
alvast bedankt
chassisnummer 9-5
-
Troll fan
- Geregistreerd lid
Zie http://www.genuinesaab.com/psi/files/2001VIN.pdf
Let op het modificatieplaatje, als hierop B5 staat ingeslagen dat is de carterventilatie reeds aangepast.
Algemene aankooptips:
In het onderhoudsboekje moeten alle reguliere beurten afgestempeld zijn en op de juiste km stand uitgevoerd zijn. (anders geen coulance regeling bij motorproblemen !)
Bij koude start mag tie niet roken (blauwe rook is turbo lekkage of carterventilatie probleem).
Oliesporen langs het blok of tussen koppeling en blok kunnen duiden op de gevreesde carter overdruk.
Let op ontbrekende pixels op het infodisplay.
Veel succes !
Let op het modificatieplaatje, als hierop B5 staat ingeslagen dat is de carterventilatie reeds aangepast.
Algemene aankooptips:
In het onderhoudsboekje moeten alle reguliere beurten afgestempeld zijn en op de juiste km stand uitgevoerd zijn. (anders geen coulance regeling bij motorproblemen !)
Bij koude start mag tie niet roken (blauwe rook is turbo lekkage of carterventilatie probleem).
Oliesporen langs het blok of tussen koppeling en blok kunnen duiden op de gevreesde carter overdruk.
Let op ontbrekende pixels op het infodisplay.
Veel succes !