Ik heb bij een bedrijf die doet in autoelectronica een gebruikte wisselaar gekocht voor mijn 9-5 aero.
Maar nu heb ik een probleem, ik heb hem geinstaleert en ben naar mijn saab dealer gereden om hem te activeren.
Daar hebben wij hem aan de coputer gezet en krijgen hem niet van zijn blokkering af.
En dat komt doordat de wisselaar niet uitgelezen is bij de vorige auto en daardoor schijnt hij op dit moment onbruikbaar te zijn.(antidiefstal beveiliging werkt dus prima!)
Ik kan de wisselaar in principe zo weer terug brengen.
Maar ik vind het zo jammer, en misschien is er iemand die mij toch kan helpen de wisselaar aan de praat te krijgen.
Groeten Herman de Jong.
Probleem met cdwisselaar
-
Erik
- Lid van verdienste
In principe werkt het apparaat alleen maar als ie netjes is afgemeld in de oude auto en weer netjes aangemeld in de nieuwe.
Ik meen dat ik ergens een keer gelezen heb dat de importeur evt behulpzaam zou kunnen zijn met ontgrendeling, maar dat zal de dealer beter moeten weten. Wellicht kan een telefoontje naar de importeur ook verhelderend werken.
Succes
Ik meen dat ik ergens een keer gelezen heb dat de importeur evt behulpzaam zou kunnen zijn met ontgrendeling, maar dat zal de dealer beter moeten weten. Wellicht kan een telefoontje naar de importeur ook verhelderend werken.
Succes