wie wil er een gratis gmail adres?
-
White Lines
- Geregistreerd lid
wie wil er een gratis gmail adres?
Voor degene die interesse heeft in een gmail adres met meer als/dan 2 gigabyte opslag, stuur maar even een pb.
er zit wel een klein beetje reclame in, maar is niet storend.
groetjes Erwin
er zit wel een klein beetje reclame in, maar is niet storend.
groetjes Erwin
-
dader
- Geregistreerd lid
-
White Lines
- Geregistreerd lid
-
Manic
- Lid van verdienste
-
dader
- Geregistreerd lid
-
edwardk
- Geregistreerd lid
-
Manic
- Lid van verdienste
Ook dat vind ik niet fijn werken. Ik heb gewoon de email van mijn domeinserver, kan ik zelf aangeven hoeveel ruimte ik voor mijn emailadres wil gebruiken. En via webmail, wat overzichtelijker en handiger is als Gmail, kan ik het ook overal bekijken.dader schreef:Outlook is een programma, ik gebruik ook Outlook maar dan met Gmail doorgelinkt, werkt prima..
Gr,
Dennis
-
dader
- Geregistreerd lid
Dat kan ook ja, maar gmail kan je uiteraard ook overal bekijken..Manic schreef:Ook dat vind ik niet fijn werken. Ik heb gewoon de email van mijn domeinserver, kan ik zelf aangeven hoeveel ruimte ik voor mijn emailadres wil gebruiken. En via webmail, wat overzichtelijker en handiger is als Gmail, kan ik het ook overal bekijken.dader schreef:Outlook is een programma, ik gebruik ook Outlook maar dan met Gmail doorgelinkt, werkt prima..
Gr,
Dennis
-
taaffert
- Geregistreerd lid
Overzichtelijker?Manic schreef:Ook dat vind ik niet fijn werken. Ik heb gewoon de email van mijn domeinserver, kan ik zelf aangeven hoeveel ruimte ik voor mijn emailadres wil gebruiken. En via webmail, wat overzichtelijker en handiger is als Gmail, kan ik het ook overal bekijken.dader schreef:Outlook is een programma, ik gebruik ook Outlook maar dan met Gmail doorgelinkt, werkt prima..
Gr,
Dennis
Het grote voordeel van gmail vind ik het briljante archiveersysteem...
Verder ook zoals dader doorgelinkt naar Outlook, waar al mijn emailadressen binnenkomen.
Groet,
Eelco