wie wil er een gratis gmail adres?

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
Plaats reactie
White Lines
Geregistreerd lid

wie wil er een gratis gmail adres?

Bericht door White Lines » zo 05 mar, 2006 16:50

Voor degene die interesse heeft in een gmail adres met meer als/dan 2 gigabyte opslag, stuur maar even een pb.

er zit wel een klein beetje reclame in, maar is niet storend.

groetjes Erwin

dader
Geregistreerd lid

Bericht door dader » zo 05 mar, 2006 16:53

ik heb al een jaar Gmail en merk juist weinig van reclame, spam gaat automatisch naar spam, en je heb geen last van pop up of andere reclame rotzooi zoals bij hotmail.
Mochten jouw adressen op zijn dan heb ik er ook nog honderd in de aanbieding :)

edwardk
Geregistreerd lid

re

Bericht door edwardk » zo 05 mar, 2006 16:56

Heb ook een jaar gmail en bevalt goed, nooit iets gemerkt van reclame, en lekkere opslagcapaciteit.

White Lines
Geregistreerd lid

Bericht door White Lines » zo 05 mar, 2006 17:08

Er zit wel reclame in, alleen zie je die bijna niet, bovenin inbox, 1 regel tekst, maar valt bijna niet op.

edwardk
Geregistreerd lid

re

Bericht door edwardk » zo 05 mar, 2006 17:13

T is dus niet storend, nog nooit opgevallen. :wink:

Manic
Lid van verdienste

Bericht door Manic » zo 05 mar, 2006 18:29

Ik heb het Gmail er weer uitgegooid, ik vind het niet zo prettig werken, ik werk liever met outlook. Maar mochten de andere 200 uitnodigingen op zijn, ik heb er ook nog 100 :wink:

dader
Geregistreerd lid

Bericht door dader » zo 05 mar, 2006 18:47

Outlook is een programma, ik gebruik ook Outlook maar dan met Gmail doorgelinkt, werkt prima..

edwardk
Geregistreerd lid

Bericht door edwardk » zo 05 mar, 2006 19:22

dader schreef:Outlook is een programma, ik gebruik ook Outlook maar dan met Gmail doorgelinkt, werkt prima..
Hij bedoelt z'n eigen account van de provider. :wink: Heb er twee nu, een g-mail en mijn eigen, werkt prima. Kan zo een selektie maken welk adres ik waarvoor gebruik :wink:

Manic
Lid van verdienste

Bericht door Manic » zo 05 mar, 2006 19:34

dader schreef:Outlook is een programma, ik gebruik ook Outlook maar dan met Gmail doorgelinkt, werkt prima..
Ook dat vind ik niet fijn werken. Ik heb gewoon de email van mijn domeinserver, kan ik zelf aangeven hoeveel ruimte ik voor mijn emailadres wil gebruiken. En via webmail, wat overzichtelijker en handiger is als Gmail, kan ik het ook overal bekijken.

Gr,

Dennis

dader
Geregistreerd lid

Bericht door dader » zo 05 mar, 2006 19:36

Manic schreef:
Ook dat vind ik niet fijn werken. Ik heb gewoon de email van mijn domeinserver, kan ik zelf aangeven hoeveel ruimte ik voor mijn emailadres wil gebruiken. En via webmail, wat overzichtelijker en handiger is als Gmail, kan ik het ook overal bekijken.

Gr,

Dennis
Dat kan ook ja, maar gmail kan je uiteraard ook overal bekijken..

taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » ma 06 mar, 2006 0:10

Manic schreef:

Gr,

Dennis
Overzichtelijker?
Het grote voordeel van gmail vind ik het briljante archiveersysteem... :shock: Altijd handig wanneer ik op webmailbasis naar gmail kijk.
Verder ook zoals dader doorgelinkt naar Outlook, waar al mijn emailadressen binnenkomen.

Groet,

Eelco

Plaats reactie