verde900 schreef:
Wat me bij de topicstarter wat zorgen baarde was het intro van: "ik moest" dat klonk wat dwangmatig,
zoiets als een stem in je hoofd die je iets opdraagt en dan met 315pk onder je kont, als dat maar goed gaat....
BMW 535d 331 pk/670 Nm!
-
easy
- Geregistreerd lid
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
-
verde900
- Donateur

OK, ben inderdaad een heel traject vergeten, even opnieuw dan, van wie moest je?sjoerdk schreef:Het ging vooral om de hele zin:
"ik moest" dat klonk wat dwangmatig,
zoiets als een stem in je hoofd die je iets opdraagt en dan met 315pk onder je kont, als dat maar goed gaat.
![]()
Ik sprak in die zin overigens uitsluitend mijn zorg uit.....
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
-
B235R
- Lid van verdienste
-
RG-64
- Geregistreerd lid
-
verde900
- Donateur

-
Szábló
- Geregistreerd lid
verde900 schreef:Wat dacht je van de verzwaarde belasting van je brievenbus door een verhoogde correspondentieintenstiteit vanuit het justitieel incassoburo?RG-64 schreef:Volgens mij krijgt die automaat het wel erg zwaar te verduren met 670 Nm! Want van die trekkracht ga je natuurlijk regelmatig gebruik maken.....
-
Ruud
- Geregistreerd lid
-
RG-64
- Geregistreerd lid
Verde900, ook met een nieuwe avatar nog scherp als vanoudsverde900 schreef:Wat dacht je van de verzwaarde belasting van je brievenbus door een verhoogde correspondentieintenstiteit vanuit het justitieel incassoburo?RG-64 schreef:Volgens mij krijgt die automaat het wel erg zwaar te verduren met 670 Nm! Want van die trekkracht ga je natuurlijk regelmatig gebruik maken.....
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid