Coole BMW uch uch uch

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » di 16 mei, 2006 21:33

sjoerdk schreef:Wat interesseert mij zo'n stomme Twinny Load nou :wink: :wink:
werk jij voor BMW ofzo? :wink:

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » di 16 mei, 2006 21:38

Nee :lol: :wink:
Ja, ik weet dat ik m'n liefde voor vooral de BMW 5 niet onder stoelen of banken steek :wink:

Maar, vanmiddag reed ik langs van Leeuwen (Citroën) aan de Binckhorst, en ik kan je vertellen dat ik die nog mooier vind dan de BMW 5, echt een prachtige auto, was net nieuw, stond nog niet eens op kenteken.

JanWessel
Geregistreerd lid

Bericht door JanWessel » di 16 mei, 2006 22:24

9000 Aero, rijden met een glimlach.
Dat kan ik me in dit geval zeker voorstellen :)

bobkoppert
Geregistreerd lid

Bericht door bobkoppert » di 16 mei, 2006 23:16

Ik begin dat gezeur over BMW zo langzamerhand behoorlijk zat te worden. En die afbeeldingen helemaal. Ga dan naar naar het BMW-forum met z'n allen.

Wat een lelijk ding zo'n 5; daar verandert zo'n fietsenstalling ook niets aan. Lijkt wel of de hele auto uit goedkoop kunststof is opgetrokken. Waarom rijdt iets wat zo lelijk is zo lekker. Ultieme Sjonniebak. Begin ik nu zelf ook weer.... Sorry, ik kan het niet laten.

Waarom zijn fietsen op het dak niet ordi, maar achterop wèl? Je tilt je overigens een breuk om ze op het dak te krijgen

johanbentinck
Geregistreerd lid

Bericht door johanbentinck » wo 17 mei, 2006 9:03

verde900 schreef:wat zitten jullie toch te eikelen over die auto? :? die fietsen staan op een twinny load van het eerste type,
die twinny loads worden nog eens geld waard! :wink:
Cool, ik heb ook nog zo'n ding: wie biedt?

Paul99
Geregistreerd lid

Bericht door Paul99 » wo 17 mei, 2006 9:13

Ik ben het met Ralph eens. Ik vind het bijna een statement: * you, ik heb een M5 en ik doe wat ik wil.

Ik zou het ook gedaan hebben. Ik ga toch niet in een SUV rijden omdat ik mijn fietsen van A naar B wil hebben. Gewoon lekker rijden in de M5.

ralph12
Geregistreerd lid

Bericht door ralph12 » wo 17 mei, 2006 9:41

... waarmee ik maar wil zeggen: wat zitten we nou te zeuren over wat hoort of niet hoort op een M5! En vooral: wat kan het Saabisti schelen. Ik wil er nog een scheppie bovenop doen: hulde aan de M5 eigenaar. Want hij laat zien dat ie niet te pas en te onpas dat brulbeest gebruikt om zich te verplaatsen. En vooral niet zo'n aso PC Hooft tractor heeft om de indruk te wekken dat het samen met de fietsies ergens nog smaakvol/ecologisch in balans is.

Inderdaad een Maser Quattroporte zou in deze zin een stappie leuker zijn... En waarom niet de nieuwe Ferrarri 599 GT? Yes!

krokoklaas
Geregistreerd lid

Bericht door krokoklaas » wo 17 mei, 2006 16:10

kan natuurlijk ook reclame van KPN telecom zijn, dit soort foto's worden wel doorgestuurd natuurlijk daar kun je vergif op innemen.

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » wo 17 mei, 2006 16:35

Hmmm grappig, ben blijkbaar zo'n beetje de enige die het een raar gezicht vind, een BMW M5 met een Twinny Load :o :o
Ach, ieder z'n smaak natuurlijk, maar ik blijf erbij dat ik het er zeer merkwaardig uit vind zien.

DaVinz
Geregistreerd lid

Bericht door DaVinz » do 25 mei, 2006 13:57

retro BMW, leuk dat ze een beetje de oude kant op gaan 8)

Afbeelding
BMW concept coupé

edwardk
Geregistreerd lid

Bericht door edwardk » do 25 mei, 2006 14:44

sjoerdk schreef:Wat interesseert mij zo'n stomme Twinny Load nou :wink: :wink:
en denk je dat ons die BMW wat interreseerd ? :wink:

sb129h
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door sb129h » vr 26 mei, 2006 13:07

Ben nu al nieuwsgierig hoe zo'n fietsenrek (met opoe-fiets??) achterop die retro-bak 8) eruit ziet.
Photo-shop-uitdaging :P ? Iemand?

Plaats reactie