werk jij voor BMW ofzo?sjoerdk schreef:Wat interesseert mij zo'n stomme Twinny Load nou![]()
Coole BMW uch uch uch
-
verde900
- Donateur

-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
-
JanWessel
- Geregistreerd lid
-
bobkoppert
- Geregistreerd lid
Ik begin dat gezeur over BMW zo langzamerhand behoorlijk zat te worden. En die afbeeldingen helemaal. Ga dan naar naar het BMW-forum met z'n allen.
Wat een lelijk ding zo'n 5; daar verandert zo'n fietsenstalling ook niets aan. Lijkt wel of de hele auto uit goedkoop kunststof is opgetrokken. Waarom rijdt iets wat zo lelijk is zo lekker. Ultieme Sjonniebak. Begin ik nu zelf ook weer.... Sorry, ik kan het niet laten.
Waarom zijn fietsen op het dak niet ordi, maar achterop wèl? Je tilt je overigens een breuk om ze op het dak te krijgen
Wat een lelijk ding zo'n 5; daar verandert zo'n fietsenstalling ook niets aan. Lijkt wel of de hele auto uit goedkoop kunststof is opgetrokken. Waarom rijdt iets wat zo lelijk is zo lekker. Ultieme Sjonniebak. Begin ik nu zelf ook weer.... Sorry, ik kan het niet laten.
Waarom zijn fietsen op het dak niet ordi, maar achterop wèl? Je tilt je overigens een breuk om ze op het dak te krijgen
-
johanbentinck
- Geregistreerd lid
-
Paul99
- Geregistreerd lid
-
ralph12
- Geregistreerd lid
... waarmee ik maar wil zeggen: wat zitten we nou te zeuren over wat hoort of niet hoort op een M5! En vooral: wat kan het Saabisti schelen. Ik wil er nog een scheppie bovenop doen: hulde aan de M5 eigenaar. Want hij laat zien dat ie niet te pas en te onpas dat brulbeest gebruikt om zich te verplaatsen. En vooral niet zo'n aso PC Hooft tractor heeft om de indruk te wekken dat het samen met de fietsies ergens nog smaakvol/ecologisch in balans is.
Inderdaad een Maser Quattroporte zou in deze zin een stappie leuker zijn... En waarom niet de nieuwe Ferrarri 599 GT? Yes!
Inderdaad een Maser Quattroporte zou in deze zin een stappie leuker zijn... En waarom niet de nieuwe Ferrarri 599 GT? Yes!
-
krokoklaas
- Geregistreerd lid
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
-
DaVinz
- Geregistreerd lid
-
edwardk
- Geregistreerd lid