Die 00.00 als mutatietijd kwam mij niet onlogisch over, zijn vandaag de gegevens wel aangepast?nelfrikandel schreef:Mijn oldtimer Benz DM-52-18 is vandaag 19 mei 2006 rond 15:00 afgemeld. Om 23:00 uur vanavond stond de oude datum nog op de site.Robberts schreef:Hoe snel is de RDW-site bijgewerkt na een APK keuring?
Hoe snel is de RDW-site bijgewerkt na een APK keuring?
-
verde900
- Donateur

Re: Hoe snel is de RDW-site bijgewerkt na een APK keuring?
-
nelfrikandel
- Geregistreerd lid
vandaag 20 mei nog niet bijgewerktnelfrikandel schreef:Mijn oldtimer Benz DM-52-18 is vandaag 19 mei 2006 rond 15:00 afgemeld. Om 23:00 uur vanavond stond de oude datum nog op de site.
Slapen bij de RDW de computers in het weekend uit?
-
verde900
- Donateur

De RWD is in principe wel gesloten.nelfrikandel schreef:vandaag 20 mei nog niet bijgewerktnelfrikandel schreef:Mijn oldtimer Benz DM-52-18 is vandaag 19 mei 2006 rond 15:00 afgemeld. Om 23:00 uur vanavond stond de oude datum nog op de site.
-
nelfrikandel
- Geregistreerd lid
Zetten ze hun servers dan ook uit in het weekend?verde900 schreef:De RWD is in principe wel gesloten.nelfrikandel schreef:vandaag 20 mei nog niet bijgewerktnelfrikandel schreef:Mijn oldtimer Benz DM-52-18 is vandaag 19 mei 2006 rond 15:00 afgemeld. Om 23:00 uur vanavond stond de oude datum nog op de site.
So much for 24 uurs economie
-
verde900
- Donateur

Een door de RDW gecertificeerde garagist kan inderdaad op zaterdag na 17.00 of op zondag geen kentekens meer op naam zetten of een kenteken vrijwaren, de RDW kent als het gaat om "dienstverlening" duidelijk beperkingen, en aangezien zij het monopolie hebben heb je dit maar te accepteren.nelfrikandel schreef:Zetten ze hun servers dan ook uit in het weekend?verde900 schreef:De RWD is in principe wel gesloten.nelfrikandel schreef: vandaag 20 mei nog niet bijgewerkt
So much for 24 uurs economie
-
Carlsson 900
- Geregistreerd lid
*
Mijn 9-3 is gistermiddag (07-06-2006) om 15:23 uur gemeld als OK.
Vandaag om 08:30 uur al op de site van de RWD gezien.
Dus wél de volgende (werk-)dag.
En de vervaldatum, schuift als de auto binnen de wettelijke termijn is goedgekeurd gewoon een jaar op.
Groetjes,
Leo
*
1001760 schreef:Niet direct de volgende dag.
De mijne is afgelopen dinsdag (10 mei) gekeurd en staat nu (net even gekeken) op vervaldatum 11 mei 2007.
Het lijkt mij dat deze gegevens ook direct aangepast worden.
En de vervaldatum, schuift als de auto binnen de wettelijke termijn is goedgekeurd gewoon een jaar op.
Groetjes,
Leo
*
-
Robbert
- Donateur (6x)

KloptCarlsson 900 schreef:*
1001760 schreef:Niet direct de volgende dag.
De mijne is afgelopen dinsdag (10 mei) gekeurd en staat nu (net even gekeken) op vervaldatum 11 mei 2007.
Het lijkt mij dat deze gegevens ook direct aangepast worden.
Groetjes,
Leo
*
In reactie op uw e-mail, bericht ik u het volgende.
De aanpassing van de site wat betreft APK data duurt ongeveer 1 á 2 werkdagen.
(Ontleend aan mailwisseling met de RDW).