Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
-
s95ae
- Geregistreerd lid
Bericht
door s95ae » di 06 jun, 2006 23:17
334 Kb/sec!! 424 Mb in 20 minuten... hehehehe!

En dat wireless...
En de snelheid loopt zelfs op! Nu 352 Kb/sec. Lekker!
En nu zelfs 404 Kb/sec. Ik geloof mijn ogen niet

-
72sonett-III
- Geregistreerd lid
Bericht
door 72sonett-III » di 06 jun, 2006 23:55
sjoerdk schreef:Hier de Top gear 'Amphibious Car challenge'
Ja, en waar waren ze? Bij "
the reservoir in Leek" (en da's niet het Leekstermeer...)
-
gj900
- Donateur (9x)

Bericht
door gj900 » wo 07 jun, 2006 9:28
Gisterenavond ook even geprobeerd... Binnen 20 min. de aflevering van 9 november 2003 binnen. Laat dat nu net de aflevering zijn waarin Jeremy de 9-5 Aero aan de tand voelt

-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
Bericht
door sjoerdk » wo 07 jun, 2006 14:27
Joepie! het gaat nu met rond de 130 kb/s naar binnen

-
johanbentinck
- Geregistreerd lid
Bericht
door johanbentinck » wo 07 jun, 2006 15:49
Iemand trouwens afgelopen zondag nog gekeken? De "nieuwe" 9-5 werd op de cool wall geprikt (nee, ik vertel niet waar). Ze waren niet erg positief over de "Saab-rijder": iemand die probeert cool te zijn.
Download van de aflevering van twee weken geleden die ik had gemist kostte me ongeveer anderhalf uur, gaat met torrent vaak een stukje langzamer.
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
Bericht
door sjoerdk » wo 07 jun, 2006 15:53
Probeer
www.zapmega.com/topgear, gaat volgens mij toch wel een stukje sneller dan Torrent (ligt misschien ook aan de internetverbinding).
Heb de aflevering ook gezien, vond vooral het stukje met de Citroën C6 wel aardig, eindelijk eens een beetje redelijk commentaar voor een Fransoos

-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
Bericht
door sjoerdk » wo 07 jun, 2006 16:22
YES! De eerste aflevering is binnen, 423 mb in ruim een uur, moet nog wel sneller kunnen.
-
De Flok
- Geregistreerd lid
Bericht
door De Flok » wo 07 jun, 2006 18:03
johanbentinck schreef:Iemand trouwens afgelopen zondag nog gekeken? De "nieuwe" 9-5 werd op de cool wall geprikt (nee, ik vertel niet waar). Ze waren niet erg positief over de "Saab-rijder": iemand die probeert cool te zijn.
Download van de aflevering van twee weken geleden die ik had gemist kostte me ongeveer anderhalf uur, gaat met torrent vaak een stukje langzamer.
Richard vindt de Saabrijder niet cool.....maar Jeremy wel. Toen ze de 9-5 Aero reviewde, vonden ze Saabs auto's voor "nice people". Ze vinden de nieuwe 9-5 niet cool omdat ie te graag op wil vallen(wat ik overigens niet vind, maar ben als liefhebber natuurlijk bevooroordeeld).
-
9000 rules
- Geregistreerd lid
Bericht
door 9000 rules » do 15 jun, 2006 11:22
Weet iemand of top gear de 9-3 estate en/of sedan ooit aan de tand gevoeld heeft, en zo ja, welke aflevering van topgear?
-
De Flok
- Geregistreerd lid
Bericht
door De Flok » do 15 jun, 2006 11:31
De 9-3 sedan is weleens aan de tand gevoeld. Nou ook niet echt trouwens. De regering in Engeland had een plan hoe je het beste kon rijden, om zo goed voor het milieu te zijn. Toen zijn ze dat met een 9-3 sedan gaan uittesten. Dus een echte autotest was het niet. Ze waren ook niet echt positief over de Saab, just some car, maar wel een solid car, premium carfeel etc etc. Ze waren wel verbaasd over de milieuvriendelijkheid van de Saab. Door bepaalde filters in het systeem zou de lucht die de motor aanzuigt in grote steden smeriger zijn dan de uitlaatgassen.
Het is de aflevering van 1 december 2002, meestal op torrentsites aangeduid als 2002.12.01[01x07] Dat laatste staat voor 7e aflevering van seizoen 1.
-
taaffert
- Geregistreerd lid
Bericht
door taaffert » ma 26 jun, 2006 23:32
Wie kan mij de verbeterde link geven?
Ik had `m op me computer staan, maar om een of andere reden kan ik er niet meer bij. Als je nu de link op dit forum opent naar de filmpjes dan kom je op een ander forum waarop je geen toegang hebt. Dit was voorheen wel en daar stond een andere link waar de site weer wel actief was.
Weet iemand de nieuwe link?
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
Bericht
door sjoerdk » di 27 jun, 2006 12:56
Hee, dat is vreemd!

Ik kom ook op een forum terecht

-
edwardk
- Geregistreerd lid
Bericht
door edwardk » di 27 jun, 2006 13:29
sjoerdk schreef:Hier de Top gear 'Amphibious Car challenge', het is een erg geestig filmpje, vooral het zinken van de voertuigen van Jeremy en Richard!
Ook erg grappig is het stukje waarin Jeremy de bullbar van z'n Toyota Hilux probeert af te slopen.
Groet,
Sjoerd
FILMPJE:
http://www.youtube.com/watch?v=DbdKM9Hc ... amphibious