Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
Bericht
door sjoerdk » di 27 jun, 2006 17:48
-
9000H
- Geregistreerd lid
Bericht
door 9000H » di 27 jun, 2006 18:34
ik vind em echt mooi. Hou zowiezo van wit, en als het dan ook nog een merc is kan het niet meer stuk. Wel orgineel houden aub anders.... ja, jullie raden het al, een p-bak...
dit wordt mijn setje als ik later groot ben (naast 1 saab nauurlijk

) :

-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
Bericht
door sjoerdk » di 27 jun, 2006 19:02
Hmmm tja mmmm, smaken verschillen zeg maar...
Neem ze alsjeblieft niet in het wit, iemand die van witte Mercedessen houdt kan niet tegelijk een Saab liefhebber zijn
-
johanbentinck
- Geregistreerd lid
Bericht
door johanbentinck » di 27 jun, 2006 19:37
sjoerdk schreef:Hmmm tja mmmm, smaken verschillen zeg maar...
Neem ze alsjeblieft niet in het wit, iemand die van witte Mercedessen houdt kan niet tegelijk een Saab liefhebber zijn :wink:
Ach, als je in Koeweit woont (of werkt) went alles, ook een witte auto => 90% is daar wit.
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
Bericht
door sjoerdk » di 27 jun, 2006 19:44
Ja, maar de twee foutste Mercedessen allertijden in het wit is went voor mij nooit

-
easy
- Geregistreerd lid
Bericht
door easy » di 27 jun, 2006 21:49
jelger schreef:Dan trekken toch echt al jullie nekkies van links naar rechts
de nieuwe S klasse vond ik in het echt van achteren opzij nog lelijker dan op de foto.... ja, mijn nek trok inderdaad de andere kant uitnaar het weiland !
Ik heb het over de nieuwe CL

-
jelger
- Geregistreerd lid
Bericht
door jelger » di 27 jun, 2006 21:55
dat begreep ik nog wel.... maar ik probeerde de analogie alleen maar te leggen met je eigen logica en hoe die toepasbaar zou zijn voor mij.
maw.. ik verwacht dat hetzelfde het geval zal zijn met de CL als wat me met de grote broer daarvan gebeurde.