Doornbos op de afslutidijk

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
nacra 93
Donateur
Donateur

Bericht door nacra 93 » di 15 aug, 2006 23:19

toe jongens wees nou toch eerlijk dit zouden we toch allemaal wel willen
stelletje jaloerse loeders :lol:

jonatas 900s
Geregistreerd lid

Bericht door jonatas 900s » di 15 aug, 2006 23:28

Mwwwaa, oke dan, Wel een beetje saai zonder bochten,

marq101
Geregistreerd lid

Bericht door marq101 » di 15 aug, 2006 23:39

Jongens toch, jullie lijken wel een stel ouwe zemelaars uit een bejaardentehuis!!

Da's toch helemaal geweldig!!. Rij je niets vermoedend van leeuwarden naar den Helder, blaft er aan de andere kant een F1 met 17000 toeren voorbij.

Zou mijn dag helemaal goed maken.

jonatas 900s
Geregistreerd lid

Bericht door jonatas 900s » di 15 aug, 2006 23:45

Die is al voorbij voordat jij door hebt wat dat was hoor :lol:

En hij gaat nog sneller de toerenbegrenser in als die golf naast je :D

Style&Co
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Bericht door Style&Co » di 15 aug, 2006 23:52

marq101 schreef:Jongens toch, jullie lijken wel een stel ouwe zemelaars uit een bejaardentehuis!!

Da's toch helemaal geweldig!!. Rij je niets vermoedend van leeuwarden naar den Helder, blaft er aan de andere kant een F1 met 17000 toeren voorbij.

Zou mijn dag helemaal goed maken.
inderdaad, de mijne ook... deze actie is toch gaaf? Zo'n krijsend monster te horen en (heel even) te zien voorbij racen... indrukwekkend! Ik denk dat hij ook de snelste tijd ever gezet heeft om van friesland naar noord-holland te komen.

Vwb de top van de F1 halen... Misschien niet maar voor wat het waard is... Vind Robert Doornbos 10 keer symphatieker dan Christian Albers, Jos Verstappen en Huub Rothengatter bij elkaar (Jan Lammers is ook oke trouwens).

Plaats reactie