Vakantie
-
verde900
- Donateur

Re: Vakantie
de meeting in DK is te laat voor mij dit jaar, ik ga al over een weekje weg 
-
J-We
- Geregistreerd lid
Ben je niet blij dat je op vakantie gaatverde900 schreef:ik ga al over een weekje weg
Jawel toch?
Jelmer
-
verde900
- Donateur

Tuurlijk!!!!!!!!!!!!!!!! maar zo´n SAAB event is altijd een toetjeJ-We schreef:Ben je niet blij dat je op vakantie gaatJawel toch?
![]()
-
J-We
- Geregistreerd lid
Jazeker daar heb je gelijk in...verde900 schreef:Tuurlijk!!!!!!!!!!!!!!!! maar zo´n SAAB event is altijd een toetjeJ-We schreef:Ben je niet blij dat je op vakantie gaatJawel toch?
![]()
Jelmer
-
verde900
- Donateur

vorig jaar en in 1999 het SAAB event in trolhattan bezocht, dat is zoooooooooooo gaaf (zeg maar)
-
GRIFFIN
- Geregistreerd lid
Dan zullen we mekaar deze zomer heel wat zienManic schreef:Na de Meeting in Denemarken steek ook ik door naar Zweden, natuurlijk naar trollhatten, hoe verder de planning is zien we nog welGRIFFIN schreef:Voor mij ook Zweden, maar eerst een weekje Denemarken (incl. int. meeting)verde900 schreef:ik ga naar Zweden, al jaren
ben ik de enige?
-
wijba
- Geregistreerd lid
Nu niet meer??? JammerRuud schreef:Op Vinkeloord? daar heb ik 2 jaar in de friettent gewerkt...
GTZ WijB@
-
Ruud
- Geregistreerd lid
Italie gaat jammer genoeg niet door...
We konden geen diesel-auto aankomen jammer genoeg
dus zou het te duur worden.
Maar vrijdag ben ik naar Turkije(Alanya) voor 2 weken, en zal het forum niet missen denk ik
Mzzls!
Ruud
We konden geen diesel-auto aankomen jammer genoeg
Maar vrijdag ben ik naar Turkije(Alanya) voor 2 weken, en zal het forum niet missen denk ik
Mzzls!
Ruud