boetes weer omhoog
-
Steve-O
- Donateur (8x)

Re: boetes weer omhoog
Volgens mij zit er ook een testsectie op de Noordwestelije ringweg van Utrecht. Alleen daar is het 100 km/h. Of zou die nu omlaag gaan noud de max op autowegen naar 100 gaat? ...
-
jakkoo
- Donateur

-
verde900
- Donateur

Bijdragen zijn steeds strikt vrijwillig, in tegenstelling tot mrb of belasting aanslagen
-
jelger
- Geregistreerd lid
Ik vind dat we zulke donateurs een schouderklopje en pluim moeten geven. Zij zullen de redding der natie blijken. 
-
verde900
- Donateur

ze krijgen toch al mooie persoonlijke lichtblauwe certificaten?
-
turbopilot
- Donateur (7x)

Ik heb er heel lang geen meer gehad, maar onlangs even vergeten FM aan te zetten en bij uitrijden groningen richting de snelweg dacht ik 70 te mogen , helaas maar 16 te hard toch bijna €160
jammer geld
Dat was 3 maanden MRB voor de cabrio of GT
Dat was 3 maanden MRB voor de cabrio of GT
-
Efraim
- Geregistreerd lid
Dat was dan vast die flitspaal op het viaduct
-
turbopilot
- Donateur (7x)

Yep, ff te veel aan de klets met mijn dochter, had hem toch gewoon bij het zien in de ankers moeten drukken.Efraim schreef: ↑do 16 apr, 2020 13:20Dat was dan vast die flitspaal op het viaduct
Op de heenweg had de motormuis met zijn lasergun bij het binnenkomen wel opgemerkt.
Maar die had niks met verkeersveiligheid te maken, stond er op zondagochtend 11 uur tijdens lockdown en de eerste zondag dat je niet meer harden dan 100 mag.
Dat is gewoon eentje in de categorie hoe naai ik iemand
-
tanisha
- Geregistreerd lid
Kunnen ze beter door de weeks in de morgen en eind middag doen er zijn nog zat lease bakken en busjes die dom 140 blijven rijden laat die maar lekker uit de beurs gaan!
-
verde900
- Donateur

Niet oneens mee, maar met 150 door 'n traject controle ben je echt 'n domme rukker..
Ik zie het elke dag weer gebeuren..
Ik zie het elke dag weer gebeuren..
-
tanisha
- Geregistreerd lid
Volgens mij heb je daarmee meteen een groot deel van dat busjes volk beschreven.