Is er iemand op het forum die zelf zijn auto heeft gewrapt?
Hoe lastig is het?
Ik vind een matte kleur echt geweldig staan op een auto.
Legergroen of grijs/zwart
Auto zelf wrappen
-
BergenB
- Donateur (4x)

Re: Auto zelf wrappen
Ik heb wel eens een MP3 Piaggio gedaan en ik kan je zeggen dat het niet meevalt om zelf te doen. Zorg ervoor dat je zeker met z'n tweeën bent. Grote vlakke delen gaat allemaal wel maar als je bochten en hoeken moet doen is een ander verhaal. Goeie fohn of beter een verfbrander die een mooie lage stand heeft is ook onontbeerlijk. Oh ja en neem een goeie kwaliteit wrap, bijv 3M, dat werkt ook een stuk beter.
-
rutgerreinier
- Donateur

3M had ik idd al gezien. Ik plak redelijk veel raamstickers op het werk, maar dat is altijd vlakke ondergrond.
Heb wel paar yt filmpjes gezien en dan lijkt het niet heel moeilijk. Je moet alleen heel veel geduld hebben.
Misschien maar eens gaan proberen.
Heb wel paar yt filmpjes gezien en dan lijkt het niet heel moeilijk. Je moet alleen heel veel geduld hebben.
Misschien maar eens gaan proberen.
-
R1c0
- Geregistreerd lid
Ik zou gewoon een verfroller pakken voor mat dat is een stuk makkelijker.
wrappen lijkt makkelijk als je het iemand ziet doen die het dagelijks doet maar probeer het eens op een vlak stuk (raamfolie) bijvoorbeeld dat gaat al best lastig
wrappen lijkt makkelijk als je het iemand ziet doen die het dagelijks doet maar probeer het eens op een vlak stuk (raamfolie) bijvoorbeeld dat gaat al best lastig
-
Oelo74
- Donateur (5x)

Zelfs dan lijkt het me al lastig. Ik zie die hopen mislukte stukken rap al op de vloer liggen, hier moet je echt secuur en geduldig voor zijn, kortom, ik zou er zelf nooit aan beginnen...R1c0 schreef: ↑za 20 feb, 2021 17:00...wrappen lijkt makkelijk als je het iemand ziet doen die het dagelijks doet...
-
rutgerreinier
- Donateur

Complete auto’s uit elkaar halen dat kunnen we (ik niet) hier wel, maar een stickertje plakken lukt niet?
De goeie wrap is duur, maar kans van slagen is dan groter.
Maar ja dan is even oefenen een dure grap. En de goedkope wrap schijnt veel lastiger te zijn, dus waarschijnlijk vind je er dan niks meer aan haha
De goeie wrap is duur, maar kans van slagen is dan groter.
Maar ja dan is even oefenen een dure grap. En de goedkope wrap schijnt veel lastiger te zijn, dus waarschijnlijk vind je er dan niks meer aan haha
-
caspar
- Donateur (5x)

Zou met oudere auto’s sowieso uitkijken.ivm lakschade bij verwijderen. Een full color wrap( geprint ) met kanaal structuur is beter te plakken. Zou er wanneer ik jou was het laten doen.
Of anders kijken maar platsidip.
Of anders kijken maar platsidip.