Zonder verder commentaar...
-
gj900
- Donateur (9x)

Re: Zonder verder commentaar...
Of dat ding dezelfde leeftijd gaat halen als die lieve Triumph?? 
-
Barboer
- Donateur (6x)

Een babyblauwe kikker en een Amerikaanse koelkast.
Wat moet je er verder van zeggen?
Wat moet je er verder van zeggen?
-
Flowe Kitttt99
- Geregistreerd lid
Dat Amerikaanse koelkasten vroeger ook baby blauw was 
-
Luthart
- Geregistreerd lid
De frogeye vind ik wel tof!
Zn cyber geval is echt niet om aan te gluren (nog zacht uitgedrukt). En dan hebben we het nog niet over de bouwkwaliteit…
[edit] Het is een Triumph TR3A. Frogeye is de bynaam van een Austin Healey Sprite.
Zn cyber geval is echt niet om aan te gluren (nog zacht uitgedrukt). En dan hebben we het nog niet over de bouwkwaliteit…
[edit] Het is een Triumph TR3A. Frogeye is de bynaam van een Austin Healey Sprite.
-
Barboer
- Donateur (6x)

Ik vind het wel een bijzonder ding, maar RVS is een ramp als materiaal voor een carrosserie.Luthart schreef: ↑di 14 mei, 2024 22:20Zn cyber geval is echt niet om aan te gluren (nog zacht uitgedrukt). En dan hebben we het nog niet over de bouwkwaliteit…
De bouwkwaliteit is zeker niet slecht, maar vergelijk het niet met Duitse en Japanse panel gaps in gewoon staal.
-
Luthart
- Geregistreerd lid
Mijn oom had ooit een Delorean. Ook RVS beplating. Ik vond het wel mooi hoor! Alleen wel erg gevoelig voor vingervlekken…Barboer schreef: ↑wo 15 mei, 2024 22:11Ik vind het wel een bijzonder ding, maar RVS is een ramp als materiaal voor een carrosserie.
De bouwkwaliteit is zeker niet slecht, maar vergelijk het niet met Duitse en Japanse panel gaps in gewoon staal.
Je hebt veel citroenzuur nodig om het mooi te houden…
Kijk op youtube maar eens filmpjes over die cyber truck. Kommer en kwel met zn ding. Afwerking is sowieso een zwak punt van Tesla. Dat viel me al op toen ik de model S voor het eerst op een beurs zag. Om te huilen.
-
De Roest
- Geregistreerd lid
Mooie Beetle... Dakje eraf bij dit weer 
-
Pisang
- Donateur

Twee uitersten in het benaderen van het concept ‘transport’. Ik juich dat toe. Alleen dan kom je tot innovatie. De rest is emotie en smaak.
-
rutgerreinier
- Donateur

Mooi vind ik die cybertruck niet maar indrukwekkend is hij wel.
-
DonEV
- Geregistreerd lid
t’is een gedachte welke de laatste tijd wel vaker door m’n hoofd danst wanneer ik bijvoorbeeld een Chevrolet Stingray uit 1964 in het wild tegenkom.
Stel ik sta in 2084 met m’n huidige auto op een grote buitenparkeerplaats naast het laatste model van het merk wat dan een eyecandy is
Hoe zou dat er dan uit zien?
Stel ik sta in 2084 met m’n huidige auto op een grote buitenparkeerplaats naast het laatste model van het merk wat dan een eyecandy is
Hoe zou dat er dan uit zien?
-
Luthart
- Geregistreerd lid
rutgerreinier schreef: ↑zo 26 mei, 2024 20:30Mooi vind ik die cybertruck niet maar indrukwekkend is hij wel.
Ik vind een chevy Silverado 3500 HD Duramax high country meer indruk maken.
Als je dan toch voor groot wil gaan… deze spotte ik vorig zomer in de USA. De motorkap zit bijna op schouderhoogte. Ik ben 1,90mtr…

[edit] ohwja… Duramax houdt bij deze in: 6.6L V8 diesel met 445pk en een 10-speed automaat. Trekgewicht >16ton