Jaguars nieuwe advertentie
-
verde900
- Donateur

Re: Jaguars nieuwe advertentie
Nee, polestar ziet op eigen kracht kans veel missers te maken, alles net ff anders willen dan bij Volvo.
-
gudmundje
- Donateur

De reacties op Youtube
"The only thing brave about this ad is to leave the comments section on....."
"The only thing brave about this ad is to leave the comments section on....."
-
MvR
- Geregistreerd lid
Ja ik zag 'm ook. Da's inderdaad moedig van ze. Dit bedrijf moet nu wel van hel, heel ver komen. En hele diepe zakken hebben (Tata). Geen externe geldschieter gaat hier in mee, 'risk averse' als banken zijn.
Wie in Duitsland rondrijdt (of in Domburg...) ziet jonge gezinnen met vaak heel dure auto's zoals de Macan. Ik vermoed dat Jaguar in die vijver wil vissen(?) Persoonlijk geloof ik niet in de aantrekkingskracht van de ingeslagen weg wanneer je deze jonge, draagkrachtige doelgroep voor ogen hebt.
Wie in Duitsland rondrijdt (of in Domburg...) ziet jonge gezinnen met vaak heel dure auto's zoals de Macan. Ik vermoed dat Jaguar in die vijver wil vissen(?) Persoonlijk geloof ik niet in de aantrekkingskracht van de ingeslagen weg wanneer je deze jonge, draagkrachtige doelgroep voor ogen hebt.
-
MvR
- Geregistreerd lid
Zelfs The Guardian brandt Jaguars aanpak tot de grond to af. (The Guardian is meestal nogal 'pro woke'; dit keer niet).
En was is de reactie van de Managing Director van Jaguar in The Telegraph:
En was is de reactie van de Managing Director van Jaguar in The Telegraph:
Jaguar boss says criticism of new advert is ‘vile hatred and intolerance’
-
gj900
- Donateur (9x)

De doelgroep van Jaguar tot nu toe zal zich niet kunnen of willen herkennen in het nieuwe, woke image en de nieuwe doelgroep zal zich niet kunnen of willen herkennen in de waarden waarmee Jaguar groot geworden is.... zoek de fout. Ben zelfs benieuwd hoeveel Jaguar-rijders nu hun gekoesterde vierwielers te koop gaan zetten om niet in verband gebracht te worden met het nieuwe image 
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

ik hoorde net op BNR radio een Van Mossel manager beweren dat de eerste van de drie nieuwe Jaguars erg mooi is. Ik ben zeer benieuwd. Wanneer wordt dat model onthuld?
-
Saapie
- Donateur (2x)

Ze hebben denk ik geen keuze; verkoopaantallen dalen al jaren. De oude boomers die een Jag kochten zijn straks niet meer op aarde. En de kapitaalkrachtige groepen van nu en de toekomst zien een EV als statussymbool. Ik woon in Haren. Best een kak-dorp, en hier zijn Tesla’s en EVs van audio nu de auto om op de oprijlaan te hebben, naast Porsche. Tijden veranderen…. Vaak te snel en niet ten gunste.gj900 schreef: ↑zo 24 nov, 2024 15:19De doelgroep van Jaguar tot nu toe zal zich niet kunnen of willen herkennen in het nieuwe, woke image en de nieuwe doelgroep zal zich niet kunnen of willen herkennen in de waarden waarmee Jaguar groot geworden is.... zoek de fout. Ben zelfs benieuwd hoeveel Jaguar-rijders nu hun gekoesterde vierwielers te koop gaan zetten om niet in verband gebracht te worden met het nieuwe image![]()
Mijn broertje heeft een paar jaar gelden een ipace gehad in de lease. Vreselijk slechte auto. Hij had letterlijk elke maand een storing.
-
gj900
- Donateur (9x)

Quote uit dit filmpje: "It's a car crash in slow motion"
-
MvR
- Geregistreerd lid
Gisteren was de onthulling. Maar wij Saab-liefhebbers hadden 'm dus allang gezien! De Saab Aero X Concept Car van... 2006. De overeenkomsten zijn te voor-de-hand-liggend!
-
verde900
- Donateur

Ik kan me enige onrust wel voorstellen.
En zoveel vermogende dameskappers zullen er nu ook weer niet zijn om dit merk in de lucht te kunnen houden..
En zoveel vermogende dameskappers zullen er nu ook weer niet zijn om dit merk in de lucht te kunnen houden..
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
-
gj900
- Donateur (9x)

Het ontstaan van deze geweldige camagne is nu gelekt
-
martinphili
- Geregistreerd lid
Wat gisteren onthuld is in Miami is slechts een concept, net zoiets als de Saab Phoenix. Nooit bedoeld om geproduceerd te worden maar bedoeld om reacties los te weken en aandacht te trekken.Style&Co schreef: ↑zo 24 nov, 2024 19:03ik hoorde net op BNR radio een Van Mossel manager beweren dat de eerste van de drie nieuwe Jaguars erg mooi is. Ik ben zeer benieuwd. Wanneer wordt dat model onthuld?
En dat is aardig gelukt
Het eerste model zal hoogstens hierop geïnspireerd zijn, het zal in ieder geval vier deuren hebben in tegenstelling tot deze coupé. We verwachten pas eind 2025 - begin 2026 een eerste blik te krijgen op het allereerste productiemodel.
Dit is dat productiemodel in camouflage: