Morgen vertrekken we voor een weekendje naar Kasteel Vaalsbroek in Vaals. Zijn er dingen in de streek die we moeten gezien hebben? Of pak ik gewoon mijn Visa-gold mee en laat ik vrouw en kinderen los op de boetiekjes in Maastricht?
Weekendje Limburg, wat is er te zien in de streek van Vaals?
-
Bigivan
- Geregistreerd lid
Weekendje Limburg, wat is er te zien in de streek van Vaals?
Beste nederlandse SF-ers,
Morgen vertrekken we voor een weekendje naar Kasteel Vaalsbroek in Vaals. Zijn er dingen in de streek die we moeten gezien hebben? Of pak ik gewoon mijn Visa-gold mee en laat ik vrouw en kinderen los op de boetiekjes in Maastricht?

-
delange
- Geregistreerd lid
-
nelfrikandel
- Geregistreerd lid
Die omgeving is té mooi om je tijd in de winkelstraten van Maastricht te verdoen. Is dat een Cabrio op je Avatar? Dan is het motto "touren touren en nog eens touren" (als het geen cabrio is ook natuurlijk), de grens over en de voerstreek in, naar Aken, Valkenburg, inderdaad zou ik die mergelland route eens checken.
-
Bigivan
- Geregistreerd lid