Vind dat een zeer mooie speelmotor voor erbij! Helaas heb ik geen geldboom.Testa-Rossa schreef:
Hiervoor ben ik aan het sparen een Buell Firbolt XB12R
Mét je raad het al een 1203cc Harley Davidson Evolution blok(ps. mensen die de brommert niet kennen let is op de opvallende technische details, tank in frame, korte wielbasis, uitlaat onder blok, ZTL voorschijfrem)
Deze wil ik!!! Ducati Hypermotard
-
jwaterink
- Donateur (6x)

-
marq101
- Geregistreerd lid
Ja, space-age frame + design met een blok uit het jaar kruikTesta-Rossa schreef:
Mét je raad het al een 1203cc Harley Davidson Evolution blok(ps. mensen die de brommert niet kennen let is op de opvallende technische details, tank in frame, korte wielbasis, uitlaat onder blok, ZTL voorschijfrem)
-
Paul99
- Geregistreerd lid
-
Testa-Rossa
- Geregistreerd lid
Blok is zeker meer dan achterhaald, na 100 jaar ervaring met luchtkoelers bouwen nóg pingelende/warmlopende motoren, en ik weet zeker dat de lagering/uitlijning van mijn Zündapp blok beter is.marq101 schreef:Ja, space-age frame + design met een blok uit het jaar kruikTesta-Rossa schreef:
Echter, zon log Harley blok en toch een droog gewicht van minder als 180 kilo, met een extreem kleine wielbasis, een laag liggende bandwarmende uitlaat
Zucht nog 1,5 jaar 25kW voorarrest