Deze wil ik!!! Ducati Hypermotard

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
jwaterink
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door jwaterink » vr 27 apr, 2007 0:21

Testa-Rossa schreef:
Afbeelding

Hiervoor ben ik aan het sparen een Buell Firbolt XB12R

Mét je raad het al een 1203cc Harley Davidson Evolution blok :P (ps. mensen die de brommert niet kennen let is op de opvallende technische details, tank in frame, korte wielbasis, uitlaat onder blok, ZTL voorschijfrem)
Vind dat een zeer mooie speelmotor voor erbij! Helaas heb ik geen geldboom.

marq101
Geregistreerd lid

Bericht door marq101 » vr 27 apr, 2007 1:59

Testa-Rossa schreef:
Afbeelding

Mét je raad het al een 1203cc Harley Davidson Evolution blok :P (ps. mensen die de brommert niet kennen let is op de opvallende technische details, tank in frame, korte wielbasis, uitlaat onder blok, ZTL voorschijfrem)
Ja, space-age frame + design met een blok uit het jaar kruik :wink:

Paul99
Geregistreerd lid

Bericht door Paul99 » vr 27 apr, 2007 13:11

marq101 schreef:Ja, space-age frame + design met een blok uit het jaar kruik :wink:
maar hij klinkt fantastisch :wow:

Testa-Rossa
Geregistreerd lid

Bericht door Testa-Rossa » vr 27 apr, 2007 16:47

marq101 schreef:
Testa-Rossa schreef:
Afbeelding

Ja, space-age frame + design met een blok uit het jaar kruik :wink:
Blok is zeker meer dan achterhaald, na 100 jaar ervaring met luchtkoelers bouwen nóg pingelende/warmlopende motoren, en ik weet zeker dat de lagering/uitlijning van mijn Zündapp blok beter is.

Echter, zon log Harley blok en toch een droog gewicht van minder als 180 kilo, met een extreem kleine wielbasis, een laag liggende bandwarmende uitlaat :P (die zorgt voor een lager zwaartepunt), en natuurlijk die schijf voor 375mm's groot (!!!!) volgens mij ook wereld stoppie recordhouder (officieel).

Zucht nog 1,5 jaar 25kW voorarrest :roll:

Plaats reactie