Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
-
enter sandman
- Geregistreerd lid
Bericht
door enter sandman » ma 30 apr, 2007 18:49
ik vind juist die lijn rond die voorkant-lampen niet zo geslaagd
de nieuwe 9-3 daarentegen
wreed schone voiture
-
roel de graaf
- Geregistreerd lid
Bericht
door roel de graaf » ma 30 apr, 2007 19:44
mischien komt het door mijn leeftijd
maar ik vind de nieuwe saabserie super.
alleen de achterlampen van de 9-5 estate zijn een beetje vaag
lijkt net alsof ze lek zijn.
gr roel
-
jwaterink
- Donateur (6x)

Bericht
door jwaterink » ma 30 apr, 2007 19:57
Er staat een nieuw type saab 9-5 al te koop bij een handelaar op de weg Balkbrug naar De Wijk (bij disco Takens). Moet er nog steeds zeer aan wennen die neus.
-
verde900
- Donateur

Bericht
door verde900 » ma 30 apr, 2007 20:00
jwaterink schreef:Er staat een nieuw type saab 9-5 al te koop bij een handelaar op de weg Balkbrug naar De Wijk (bij disco Takens). Moet er nog steeds zeer aan wennen die neus.
Ik vind die neus nog wat, het zijn die misfit achterlichten die hem erg "onaf" maken.
-
tuftuf
- Geregistreerd lid
Bericht
door tuftuf » ma 30 apr, 2007 20:13
verde900 schreef:het zijn die misfit achterlichten die hem erg "onaf" maken.
Daar wen je vast ook nog wel een keer aan Verde en dan vind je de nieuwe 9-5 net als ik

-
verde900
- Donateur

Bericht
door verde900 » ma 30 apr, 2007 20:17
tuftuf schreef:verde900 schreef:het zijn die misfit achterlichten die hem erg "onaf" maken.
Daar wen je vast ook nog wel een keer aan Verde en dan vind je de nieuwe 9-5 net als ik

Tja, heb voorlopig een S80 waarvan ik de achterlicht partij wel schitterend vind
-
nelfrikandel
- Geregistreerd lid
Bericht
door nelfrikandel » ma 30 apr, 2007 20:30
jonatas 900s schreef:nelfrikandel schreef: Ik heb uiteraard een klein rondje met die BMW gereden, en dat reed natuurlijk fantastich. "
Haha, BMW 525d gereden, maar mijn 9000 kreeg de complimenten
Fijne bak zeg, je merkt er eigenlijk niks van dat hij al best oud is..."

Heb je hem geen compliment gegeven dan?

Wat denk je, ik reed met hem samen dat rondje, en ging volledig uit mijn dak. Een bijna nieuwe 5 serie, met hand 6 bak, alles rauf und ran... Ik heb nog net niet de banden gekust. Maar wat wil je, ik heb (met uitzondering van een enkele keer kort een leasewagen) altijd auto's van meer dan tien jaar oud gereden, weliswaar goeie luxe bakken, Thema, 2x CX, een 505, maar altijd op leeftijd gekocht. Als je dan een keer zo'n funkelnagelnieuw monster mag sturen, dan merk je het verschil wel.
-
jonatas 900s
- Geregistreerd lid
Bericht
door jonatas 900s » ma 30 apr, 2007 20:37
Is idd. "Freude am Fahren" zo'n 525d, jammer dat het een handbak is.
Met een automaat komt het koppel nog mooier tot zijn recht.
(en inruiltechnisch ook beter)
-
enter sandman
- Geregistreerd lid
Bericht
door enter sandman » ma 30 apr, 2007 22:10
verde900 schreef:tuftuf schreef:verde900 schreef:het zijn die misfit achterlichten die hem erg "onaf" maken.

Tja, heb voorlopig een S80 waarvan ik de achterlicht partij wel schitterend vind
schitterende & bloedmooie wagen !!
-
Henk-Jan
- Donateur

Bericht
door Henk-Jan » di 01 mei, 2007 8:44
enter sandman schreef:verde900 schreef:tuftuf schreef:

Ik ben bijna sprakeloos, elke keer als ik die wagen zie, zowel zijn exterieur als zijn interieur zijn prachtig.

-
B235R
- Lid van verdienste
Bericht
door B235R » di 01 mei, 2007 12:53
H.E.N.K.I.E schreef:enter sandman schreef:verde900 schreef:Tja, heb voorlopig een S80 waarvan ik de achterlicht partij wel schitterend vind
Ik ben bijna sprakeloos, elke keer als ik die wagen zie, zowel zijn exterieur als zijn interieur zijn prachtig.

exterieur is grappig maar dat interieur; dat is zo ziekelijke kaal, net een opgeruimde steriele operatiekamer... gewoon walgelijk.
-
V6Aero
- Donateur (4x)

Bericht
door V6Aero » di 01 mei, 2007 13:44
zo'n Fünfer-BMW is gewoon geweldig, maar ik zou hem wel als 530d (of 535d) met automaat nemen, rijdt nog mooier
Ik vind de huidige S80 wel aardig, maar vind het interieur helemaal niets. Zit ook voor geen meter trouwens. Ik ging met een oom van me kijken voor een opvolger van zijn V70 D5 en vooral het zitcomfort viel ons beiden enorm tegen. Het dash vind ik er ten opzichte van de V70 ook erg kaal uitzien. Het exterieur maakt wel veel goed, maar haalt het naar mijn mening niet bij een BMW 5 of A6.
En de nieuwe 9-5, tja, ik vind het model van voor de facelift gewoon mooier, zowel van binnen als van buiten.
-
enter sandman
- Geregistreerd lid
Bericht
door enter sandman » di 01 mei, 2007 13:47
hierjuist opgehaald door een gloednieuwe 9-3
toch zo'nen ongelofelijk sjieke voiture, imho sjieker dan merc C , bmw 3 ( 5 ? ) a4 , ...
-
V6Aero
- Donateur (4x)

Bericht
door V6Aero » di 01 mei, 2007 13:54
9-3 is inderdaad best een mooie bak