http://www.nu.nl/news.jsp?n=476354&c=32
Ook BMW recall
-
elentinos
- Geregistreerd lid
Re: Ook BMW recall
Beetje raar bericht. Het gaat niet zozeer over BMW, maar over pompen van Bosch. In de laatste alinea staat ook dat andere merken er last van hebben. Waarom deze recall dan op conto komt van BMW is mij niet duidelijk.
-
Manic
- Lid van verdienste
En waarom zouden we hier nu weer moeten lezen over de misére van een andere autofabrikant. Is dat nu om met een vingertje te gaan wijzen en zeggen dat ons favoriete merk niet het enige is met een probleem?
Jeej, als we dat van alle andere merken moesten gaan doen....
Gr,
Dennis
Jeej, als we dat van alle andere merken moesten gaan doen....
Gr,
Dennis
-
bennie
- Geregistreerd lid
Manic schreef:En waarom zouden we hier nu weer moeten lezen over de misére van een andere autofabrikant.
Gr,
Dennis
Omdat dit een onderwerp NIET SAAB is!!?
-
B235R
- Lid van verdienste
punt van Dennis blijft staan, het is pure onzin en forumvervuiling in de context zoals de topicstarter het topic is begonnen. zoals al gezegd zo kunnen we bezig blijven.bennie schreef:Omdat dit een onderwerp NIET SAAB is!!?, en aan jou om het niet of wel te lezen.
-
Erik
- Lid van verdienste
Maar toch in het kader van "SAAB verzwijgt constructiefout" vind ik het wel een leuke nuancering.
-
Jelmer
- Geregistreerd lid
Ik wil alleen maar eventjes aangeven dat ook bij andere fabrikanten ook wel eens iets mis gaat en inderdaad dit is niet eens de schuld van BMW zelf dat had er eventueel even bij moeten worden vermeld.
Daarbij heb ik dit enkel gepost vanwege de 'hevige' discussie die gaande is in het topic over de 'constructiefout' van saab.
Ik ben er zeker niet op uit om een wij/zij discussie te starten, er zijn echter reacties te lezen in het betreffende topic dat saab toch wel zeer onbetrouwbaar is. Door te wijzen op dit geval heb ik willen aangeven dat ondanks zorgvuldig ontwerp, testen etc. er altijd iets mis kan gaan. Op het gebied van productie van generieke onderdelen is Bosch toch zeker niet de minste, toch gaat ook daar wel eens wat mis.
Daarbij heb ik dit enkel gepost vanwege de 'hevige' discussie die gaande is in het topic over de 'constructiefout' van saab.
Ik ben er zeker niet op uit om een wij/zij discussie te starten, er zijn echter reacties te lezen in het betreffende topic dat saab toch wel zeer onbetrouwbaar is. Door te wijzen op dit geval heb ik willen aangeven dat ondanks zorgvuldig ontwerp, testen etc. er altijd iets mis kan gaan. Op het gebied van productie van generieke onderdelen is Bosch toch zeker niet de minste, toch gaat ook daar wel eens wat mis.
-
Manic
- Lid van verdienste
Ok, jelmer, wat mij betreft heb je je er uit geluld
Greetz,
Dennis
Greetz,
Dennis