Onze Saabs kunnen aardig accelereren maar ehhh
-
baszwolle
- Geregistreerd lid
-
Oscar900T
- Geregistreerd lid
-
Robbert
- Donateur (6x)

-
marq101
- Geregistreerd lid
-
Robbert
- Donateur (6x)

Behalve als je op dat moment zonder in je spiegels te kijken naar links (of rechts) gaat.marq101 schreef:Ach, als je met 220 wordt ingehaald als je zelf 60 rijdt dan weet je toch niet wat er gebeurt. Het is zo voorbij. Vrouwen hebben vaak hetzelfde gevoelRobbertS schreef:taaffert schreef:Ik kan wel genieten van die beelden.
Zelf zal ik dat echt nooit durven, ook niet voor mijn medemens.
-
Oosthoek
- Donateur

-
Testa-Rossa
- Geregistreerd lid
En dit doen veel koekblikkersRobbertS schreef:Behalve als je op dat moment zonder in je spiegels te kijken naar links (of rechts) gaat.marq101 schreef:Ach, als je met 220 wordt ingehaald als je zelf 60 rijdt dan weet je toch niet wat er gebeurt. Het is zo voorbij. Vrouwen hebben vaak hetzelfde gevoelRobbertS schreef:
-
Steve-O
- Donateur (8x)

Ik herinner mij van motorrijles de wijze raad om nooit in een bocht te schakelen. Ook zonder turbo kan je motor raar gaan bokken en als je er niet op voorbereid bent ga je lelijk op je bek.jwaterink schreef:Levensgevaarlijk die GPZ turbo's. Zijn er ook niet veel van over. Per ongeluk terugschakelen op een klaverblad en whoppa turbo hakt er weer in. Die hebben menig motorrijder hun leven gekost.
Het bokken heb ik bij 20 - 30 km/h in een rustige bocht in de bebouwde kom persoonlijk wel een op een motor ondervonden en dat vergeet je niet gauw weer. Ik heb hem nog overeind weten te houden, maar dat had ik wel gelijk goed ingeprent.
De turbo komt erin bij wat 6000 - 6500 toeren??? Met wat voor snelheid rij je dan over een klaverblad dat je bij het omlaagschakelen in het turbogebied komt. Lijkt me dat je dan gewoon je motor niet kent om zo'n domme actie uit te voeren.
-
Robbert
- Donateur (6x)

-
Rutger
- Geregistreerd lid
Sowieso ook niet gas dicht draaien. Altijd met trekkende motor door de bocht.Steve-O schreef:Ik herinner mij van motorrijles de wijze raad om nooit in een bocht te schakelen. Ook zonder turbo kan je motor raar gaan bokken en als je er niet op voorbereid bent ga je lelijk op je bek.
Ik heb geleerd dat je beter maar iets harder dan gepland door de bocht kan gaan dan je gas dicht te draaien. Natuurlijk tot op zekere hoogte
-
Testa-Rossa
- Geregistreerd lid
Ben trouwens benieuwd hoe hard mijn stunter vooruit wil, af fabriek 93pk op 200kg met een top van 230 km/u. Maar de vertanding is voor het stunten aangepast, waardoor je er (naar het schijnt) niet meer met een normaal toerental mee over de snelweg kan
Moet alleen nog een jaar wachten tot ik er op mag rijden
Zuur
Moet alleen nog een jaar wachten tot ik er op mag rijden
Zuur