Ik heb net vrijkaarten voor de autorai gekregen....

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
dpw_vd_wijk
Geregistreerd lid

Re: Ik heb net vrijkaarten voor de autorai gekregen....

Bericht door dpw_vd_wijk » di 15 feb, 2005 10:02

johnjaap schreef:Ik ben afgelopen maandag naar de AutoRAI geweest. Leuke show, maar helaas niet bijzonder spectaculair. Saab heeft een mooie stand, en verkeerd in goed gezelschap; ze delen de hal met Ferrari, Maserati, Bentley, Lamborghini, Rolls-Royce, Spijker en nog enkele exoten. De Rolls-Royce Phantom is wat mij betreft de meest impossante auto op de hele show, wat een neus zeg.....
Het jammere aan dat goede gezelschap is dat de meeste mensen alleen op de Saab stand komen om van een afstand foto's te nemen van Hummers (die naast Saab staat). En die drukte is weer lastig voor de echte Saab-geinteresseerden.

Oosthoek
Donateur
Donateur

Bericht door Oosthoek » di 15 feb, 2005 11:44

Ik ga vanmiddag rond 3 uur. Hoop dat het niet te druk is, want daar heb ik een hekel aan. Het kan voor mij alleen maar positief uitvallen want ik ben twee jaar geleden geweest en toen vond ik het een straf om rond te lopen. Te druk en oninteressant. Ik zie auto's liever in het wild, dat opgepoetste hoeft niet van mij.

Hopelijk komende zomer weer naar 't Loo :)

Sjo
Geregistreerd lid

Bericht door Sjo » zo 20 feb, 2005 19:50

Ben gisteren nogmaals geweest. Tsjonge jonge wat een drukte. Het was af en toe echt zoeken naar de auto's (maar gelukkig wist ik al waar ze stonden na de persdag). Voor de liefhebbers heb ik de foto's op mijn site gezet:
http://www.automotive-photography.com
Ze staan onder Gallery-->AutoRAI 2005

Sjo
(die hopelijk volgende keer weer naar de persdag mag)

Oosthoek
Donateur
Donateur

Bericht door Oosthoek » zo 20 feb, 2005 21:24

Ben inmiddels geweest, en vond het niet echt top. Over twee weekjes waarschijnlijk naar Geneve.

Plaats reactie