Italie kende ook 2.0 FPT 20V's, deze zaten onder andere in een 850T5Rbrinky schreef:Een 2 liter 25 klepper is nooit geleverd... ook geen 20 klepper. Wel de 10 klepper en die heeft 126pk. Ik zie nu op carbase dat die inderdaad ook in NL is geleverd als absoluut basismodelReub schreef:Ik heb in de voorloper gereden; 850 2.0i 25V. Een 5 cilinder, 2-liter dus. En dat ging als de brandweerDus hoezo: ondergemotoriseerd
Zelfs bij 180 km/h zat er nog 'trek'in. Dus ik denk dat dat wel mee valt. En dat was echt geen importwagen
.
kenteken niet bekend bij rdw
-
verde900
- Donateur

-
brinky
- Donateur

Da's waar ja. Ik had begrepen dat het een atmosferische motor was en liet daarom de turbo's even buiten beschouwing.verde900 schreef:Italie kende ook 2.0 FPT 20V's, deze zaten onder andere in een 850T5Rbrinky schreef:Een 2 liter 25 klepper is nooit geleverd... ook geen 20 klepper. Wel de 10 klepper en die heeft 126pk. Ik zie nu op carbase dat die inderdaad ook in NL is geleverd als absoluut basismodelReub schreef:Ik heb in de voorloper gereden; 850 2.0i 25V. Een 5 cilinder, 2-liter dus. En dat ging als de brandweerDus hoezo: ondergemotoriseerd
Zelfs bij 180 km/h zat er nog 'trek'in. Dus ik denk dat dat wel mee valt. En dat was echt geen importwagen
.
-
B235R
- Lid van verdienste
omdat hij als bedrijf die auto invoert, en hij die dus direct op zijn handelsvoorraad krijgt.(rdw pas) op het kenteken dat hij ontvangt, staat bij een gebruikte auto alleen de datum eerste toelating. de datum eerste toelating nederland zal hij pas hoeven stempelen als hij de auto verkoopt en/of tenaamstelt voor welk doeleinde dan ook.Reub schreef:Tenaamsteller en tenaamgestelde hoeven dus niet dezelfde te zijnHoe werkt dat dan precies
![]()
.
-
Reub
- Geregistreerd lid
B235R schreef:omdat hij als bedrijf die auto invoert, en hij die dus direct op zijn handelsvoorraad krijgt.(rdw pas) op het kenteken dat hij ontvangt, staat bij een gebruikte auto alleen de datum eerste toelating. de datum eerste toelating nederland zal hij pas hoeven stempelen als hij de auto verkoopt en/of tenaamstelt voor welk doeleinde dan ook.Reub schreef:Tenaamsteller en tenaamgestelde hoeven dus niet dezelfde te zijnHoe werkt dat dan precies
![]()
.
De grote onbekende is ontmaskerd: "De handelsvoorraad". Dank voor deze verheldering, maar ik ben echt een leek in de autohandel