Google mail invite's beschikbaar
-
jelger
- Geregistreerd lid
larie.OVERIGENS, meerderheid van alle virussen komt op je hard drive via microsoft outlook.
het klinkt alsof dat altijd perse gebeurt.. ik heb in JAREN nog nooit een virus gehad via outlook.
- als je verdachte attachments opent dan raak je besmet los van je emailprogram.
- als je het preview pane niet gebruikt en alleen maar full view, dan KON je in het verleden de vbs virusjes krijgen.. dat is al lang gerepareerd. in preview pane kanje nooit automatisc besmet worden.
- en zo nog een paar acties : zoals het roekelooos surfen over cracksites, kazaa etc etc.
maw er zijn altijd (naieve) gebruikershandelingen die er aan te pas komen.
-
Leonardo da Vinci
-
Leonardo da Vinci
-
RoccoH
- Donateur (5x)

-
CADIFA
- Geregistreerd lid
-
dader
- Geregistreerd lid
-
Sander
- Forum Admin
Tip:
Ook is gmail handig voor op vakantie: scan je paspoort in en stuur deze naar je gmail account. Mocht je in het buitenland je paspoort kwijtraken, dan heb je heel snel een copy om in ieder geval te bewijzen wie je bent
Eventueel voor extra beveiliging van je privacy bij gmail kan je het gescande bestand nog inpakken in een zip-bestand met wachtwoord (als je gmail niet vertouwt
).
Sander
PS ik heb ook nog 50 weg te geven accounts.
Ook is gmail handig voor op vakantie: scan je paspoort in en stuur deze naar je gmail account. Mocht je in het buitenland je paspoort kwijtraken, dan heb je heel snel een copy om in ieder geval te bewijzen wie je bent
Eventueel voor extra beveiliging van je privacy bij gmail kan je het gescande bestand nog inpakken in een zip-bestand met wachtwoord (als je gmail niet vertouwt
Sander
PS ik heb ook nog 50 weg te geven accounts.
-
jelger
- Geregistreerd lid
-
tgremlin
- Geregistreerd lid
Google mail heeft een API, waardoor er allerhande tools worden gemaakt die 'iets' kunnen doen met Google mail. Zo is er (voor zover ik weet) al een prgramma voor Linux waarmee je Google mail als extern file-systeem kunt gebruiken.jelger schreef:haha, alles even leuk en aardig dat dat kan met het fantastische gmail, maar wat is daar anders aan dan met yahoo, hotmail, lycos, gmx etc etc?
Ik zelf gebruik hiervoor een Streamload account: http://www.streamload.com/
-
Sander
- Forum Admin
Ehmm... nou het verschil is bijvoorbeeld dat je 2,5 GB aan mail mag hebben (!!) Zoveel ruimte, daar kan makkelijk een gescand paspoort van 4 MB in blijven staan.jelger schreef:haha, alles even leuk en aardig dat dat kan met het fantastische gmail, maar wat is daar anders aan dan met yahoo, hotmail, lycos, gmx etc etc?Ook is gmail handig voor op vakantie: scan je paspoort in en stuur deze naar je gmail account
Nu krijg je bij anderen inmiddels ook steeds meer opslagruimte, zie het anders als algemene tip/handigheidje
Sander