Google mail invite's beschikbaar

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
tgremlin
Geregistreerd lid

Bericht door tgremlin » do 28 jul, 2005 16:38

nog 22 resterend :wink:

jelger
Geregistreerd lid

Bericht door jelger » do 28 jul, 2005 16:41

OVERIGENS, meerderheid van alle virussen komt op je hard drive via microsoft outlook.
larie.

het klinkt alsof dat altijd perse gebeurt.. ik heb in JAREN nog nooit een virus gehad via outlook.

- als je verdachte attachments opent dan raak je besmet los van je emailprogram.
- als je het preview pane niet gebruikt en alleen maar full view, dan KON je in het verleden de vbs virusjes krijgen.. dat is al lang gerepareerd. in preview pane kanje nooit automatisc besmet worden.
- en zo nog een paar acties : zoals het roekelooos surfen over cracksites, kazaa etc etc.

maw er zijn altijd (naieve) gebruikershandelingen die er aan te pas komen.

Leonardo da Vinci

Bericht door Leonardo da Vinci » do 28 jul, 2005 18:46

jelger schreef:
OVERIGENS, meerderheid van alle virussen komt op je hard drive via microsoft outlook.

- en zo nog een paar acties : zoals het roekelooos surfen over cracksites, kazaa etc etc.
Dit had ik gelezen wat betreft virussen voor Mac. Roekeloos surfen doe ik standaard.

Leonardo da Vinci

Bericht door Leonardo da Vinci » do 28 jul, 2005 19:19

tgremlin schreef:
Leonardo da Vinci schreef:ik gebruik mac osx, en pop3
Maar juist omgekeerd staat er ook een copie in archief op je webmail account. .
In mac osx Mail (in de "preferences pane") kun je aanvinken, of je het bericht wel of niet wilt verwijderen.

tgremlin
Geregistreerd lid

Bericht door tgremlin » do 28 jul, 2005 19:39

Nog 21 te gaan 8)

CADIFA
Geregistreerd lid

Bericht door CADIFA » do 28 jul, 2005 20:32

tgremlin schreef:Nog 21 te gaan 8)
Keep up the good work!!!!!!!!!!!!!!

RoccoH
Donateur (5x)
Donateur (5x)

Bericht door RoccoH » do 28 jul, 2005 22:20

Enige wat mij tegen houdt om gmail te gaan gebruiken is het feit dat google je mail doorsnuffelt... :?

CADIFA
Geregistreerd lid

Bericht door CADIFA » do 28 jul, 2005 22:22

RoccoH schreef:Enige wat mij tegen houdt om gmail te gaan gebruiken is het feit dat google je mail doorsnuffelt... :?
Als je privacy wil dan moet internet afsluiten van je computer

dader
Geregistreerd lid

Bericht door dader » do 28 jul, 2005 23:21

ik heb ook nog 50 gmails weg te geven..., en gmail is ook erg handig als je grote bestanden wilt versturen en ontvangen....>

Sander
Forum Admin

Bericht door Sander » vr 29 jul, 2005 7:43

Tip:
Ook is gmail handig voor op vakantie: scan je paspoort in en stuur deze naar je gmail account. Mocht je in het buitenland je paspoort kwijtraken, dan heb je heel snel een copy om in ieder geval te bewijzen wie je bent ;)
Eventueel voor extra beveiliging van je privacy bij gmail kan je het gescande bestand nog inpakken in een zip-bestand met wachtwoord (als je gmail niet vertouwt ;) ).

Sander

PS ik heb ook nog 50 weg te geven accounts.

jelger
Geregistreerd lid

Bericht door jelger » vr 29 jul, 2005 8:46

Ook is gmail handig voor op vakantie: scan je paspoort in en stuur deze naar je gmail account
haha, alles even leuk en aardig dat dat kan met het fantastische gmail, maar wat is daar anders aan dan met yahoo, hotmail, lycos, gmx etc etc?

:wink:

tgremlin
Geregistreerd lid

Bericht door tgremlin » vr 29 jul, 2005 9:00

jelger schreef:haha, alles even leuk en aardig dat dat kan met het fantastische gmail, maar wat is daar anders aan dan met yahoo, hotmail, lycos, gmx etc etc?

Google mail heeft een API, waardoor er allerhande tools worden gemaakt die 'iets' kunnen doen met Google mail. Zo is er (voor zover ik weet) al een prgramma voor Linux waarmee je Google mail als extern file-systeem kunt gebruiken.

Ik zelf gebruik hiervoor een Streamload account: http://www.streamload.com/

Sander
Forum Admin

Bericht door Sander » vr 29 jul, 2005 9:13

jelger schreef:
Ook is gmail handig voor op vakantie: scan je paspoort in en stuur deze naar je gmail account
haha, alles even leuk en aardig dat dat kan met het fantastische gmail, maar wat is daar anders aan dan met yahoo, hotmail, lycos, gmx etc etc?

Ehmm... nou het verschil is bijvoorbeeld dat je 2,5 GB aan mail mag hebben (!!) Zoveel ruimte, daar kan makkelijk een gescand paspoort van 4 MB in blijven staan.
Nu krijg je bij anderen inmiddels ook steeds meer opslagruimte, zie het anders als algemene tip/handigheidje :)

Sander

Plaats reactie