Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
-
Ewout900
- Geregistreerd lid
Bericht
door Ewout900 » zo 02 okt, 2005 13:49
Ik wil niet lullig doen, maar volgens mij is dit een koopje:
GT.
Of ben ik nou gek....
-
Ruud
- Geregistreerd lid
Bericht
door Ruud » zo 02 okt, 2005 13:53
Dat is niet duur nee.
-
johnjaap
- Geregistreerd lid
Bericht
door johnjaap » zo 02 okt, 2005 13:55
De genoemde prijs is exclusief BTW en BPM. Bovenop het bedrag van €379000,- komt nog €72010,- BTW en €169768,- BPM. De totaalprijs wordt dan €620778,-. Waarschijnlijk krijg je er dan wel een persoonlijk bedankbrief van minister Zalm bij....
John©
-
Ruud
- Geregistreerd lid
Bericht
door Ruud » zo 02 okt, 2005 13:57

wat een ''piep''land
-
sb153b
- Geregistreerd lid
Bericht
door sb153b » zo 02 okt, 2005 18:30
johnjaap schreef: waarschijnlijk krijg je er dan wel een persoonlijk bedankbrief van minister Zalm bij...

Dacht het niet, die man kijkt nog zuinig als ie lacht, niet de verkeerdste van den Haag trouwens..
Kijken of ze woord houden

met de beloofde compensaties.
Cornell

-
verde900
- Donateur

Bericht
door verde900 » zo 02 okt, 2005 20:07
sb153b schreef:johnjaap schreef: waarschijnlijk krijg je er dan wel een persoonlijk bedankbrief van minister Zalm bij...

Dacht het niet, die man kijkt nog zuinig als ie lacht, niet de verkeerdste van den Haag trouwens..
Kijken of ze woord houden

met de beloofde compensaties.
Cornell

Politici en hun woord houden, ik moet erg wennen aan die woorden in 1 zin
Ik geloof overigens dat diegene die deze Porsche kopen kan met dat laatste beetje toch ook het probleem niet meer zal hebben.
-
B235R
- Lid van verdienste
Bericht
door B235R » zo 02 okt, 2005 20:59
verde900 schreef:
Politici en hun woord houden, ik moet erg wennen aan die woorden in 1 zin
Ik geloof overigens dat diegene die deze Porsche kopen kan met dat laatste beetje toch ook het probleem niet meer zal hebben.
bij ons in de plaats, woont een "gelukkige" eigenaar van een carrera GT
-
Ewout900
- Geregistreerd lid
Bericht
door Ewout900 » ma 03 okt, 2005 8:36
Iemand heeft bij ons zo'n ding gekocht. Een witte! Wat een imposante kar is dat zeg... Naar mijn smaak veel mooier dan bijvoorbeeld een F50 van Ferrari.
-
ralph12
- Geregistreerd lid
Bericht
door ralph12 » ma 03 okt, 2005 8:44
Hm, en dan exporteren naar de VS. Carrera GT bezitters daar vreesden of hun Porsche wel zeldzaam genoeg zou blijven. Het is niet als bij Ferrari waar oplages gelimiteerd blijven. Maar de Porsche schijnt dacht ik al volgend jaar niet meer aan de laatste voertuigeisen in de VS te kunnen voldoen. Met als gevolg dat deze ingrijpend gemodificeerd moet worden, en dat vindt Porsche meen ik niet de moeite waard.