Wat vinden jullie van de nieuwe C70?
-
JanWessel
- Geregistreerd lid
-
Ewout900
- Geregistreerd lid
-
K Plop
- Geregistreerd lid
Wat ik zie bij bijna elke nieuwe cabrio of cc is dat de voorruit onderhand een half dak is waardoor het cabrio gevoel bij open rijden ver te zoeken is.
Nu wil de moderne mens blijkbaar wel een cabrio (voor de status, helaas ook bij Saab heb ik aan den lijve mogen ondervinden) maar geen verwarde haardos.
Nu wil de moderne mens blijkbaar wel een cabrio (voor de status, helaas ook bij Saab heb ik aan den lijve mogen ondervinden) maar geen verwarde haardos.
-
marq101
- Geregistreerd lid
-
9000 freak
- Geregistreerd lid
ik vind het een prachtige auto! kunnen andere merken nog een stevige concurrent mee hebben. Alleen de opkomst van die stalen daken vind ik jammer, cabrio is voor mij gewoon een stoffen dankje boven je kop, niet een stalen plaat
De C70 staat volgens mij op de bodemplaat van de s40/v50 als ik me niet vergis, daarom dat die neus ook zo kort is, maar kan me vergissen.
De C70 staat volgens mij op de bodemplaat van de s40/v50 als ik me niet vergis, daarom dat die neus ook zo kort is, maar kan me vergissen.
-
nacra 93
- Donateur

-
Robbert
- Donateur (6x)

-
gj900
- Donateur (9x)

Gegevens uit de Volvo folder:Robberts schreef:Is er al een prijs(indicatie) bekend? Zal wel te duur zijn.![]()
![]()
2.4 140 pk € 46.000
2.4i 170 pK € 48.000 (let op het i-tje!!, zou de 2.4 een carburateur hebben
T5 220 pk € 55.500
D5 180 pk geartronic € 52.350
Geartronic als optie op de benzinemodellen € 2.650
Al met al prijzen waar je U tegen zegt. Ik las overigens net dat de nieuwe Mazda MX5 (toch een klasse kleiner) zo rond de € 40.000 moet opbrengen
-
ralph12
- Geregistreerd lid
Heb ook al gemerkt dat auto's met stalen klapdaken qua proportie niet kloppen in dchte stand. Met als uitschieter die vreselijk lelijke Peugeot 307. Ooit gezien dat ie er uitziet als en pantoffel??... Geldt ook voor de Renault en zoals de foto's van de Volvo worden geschoten klaarblijkelijk ook hiervoor.
Uitzonderingen zijn de Mercedes SL en de ouwe SLK.
Uitzonderingen zijn de Mercedes SL en de ouwe SLK.
-
Robbert
- Donateur (6x)

Een hoop geld.gj9000 schreef:Gegevens uit de Volvo folder:Robberts schreef:Is er al een prijs(indicatie) bekend? Zal wel te duur zijn.![]()
![]()
2.4 140 pk € 46.000
2.4i 170 pK € 48.000 (let op het i-tje!!, zou de 2.4 een carburateur hebben![]()
)
T5 220 pk € 55.500
D5 180 pk geartronic € 52.350
Geartronic als optie op de benzinemodellen € 2.650
Al met al prijzen waar je U tegen zegt. Ik las overigens net dat de nieuwe Mazda MX5 (toch een klasse kleiner) zo rond de € 40.000 moet opbrengenDat is bijna 90.000 ouderwetse guldens voor zo'n klein roadstertje. Die is dus sinds zijn introductie meer dan verdubbeld in prijs!!!