Max Verstappen

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
Plaats reactie
turbopilot
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Re: Max Verstappen

Bericht door turbopilot » di 14 dec, 2021 20:51

Tja er zijn beslissingen genomen , het hele jaar al door, zelfs in ronde 1 die ik niet kan begrijpen.
Maar 1 ding moet een teambaas gewoon weten, een teambaas is een teambaas en geen wedstrijdleider en al zeker geen FIA

Vroeger deden mijn kinderen ook aan wedstrijd sport,( waar het ook ging om geld) geen motorsport.
3 dikke reglement boeken bij de hand en ik kende ze uit mijn hoofd, het hielp wel. :mrgreen:

Mercedes heeft volgens mij geen poot om op te staan, maaaaaaaaaar

Zal blij zijn als de uitslag vrijdag nog hetzelfde is :wink:

MvR
Geregistreerd lid

Bericht door MvR » di 14 dec, 2021 21:14

op schreef:
zo 12 dec, 2021 21:29
Het lijkt wel een zeilwedstrijd met al die protesten. Nog even en ze nemen ook een legertje juristen mee naar de baan.
Zeilwedstrijden... Mmm heb je ervaring. (Ben het wel met je eens trouwens).

Goed stuk op een Engelse site gelezen. Komt hier op neer dat Mercedes-Benz jaren lang voor 1/3 deelnemer was, maar wel 100% geprofiteerd heeft van de naam en faam van het raceteam. Nu door protesteren kost M-B een hoop goedwil en wellicht zelfs verkoopaantallen. Er zal wrs op Wolff worden ingepraat om het niet door te zetten. Ratcliffe (Eneos) heeft ook andere zaken die van belang zijn: zijn eigen bedrijf, de Grenadier die ze in de markt willen zetten enz.

turbopilot
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door turbopilot » di 14 dec, 2021 21:53

Ach als ze met een inferieure gevelbeplater in zee wilden gaan, tja dan snap je het niet, of je hebt een pakje boter op je hoofd. :-S+

$$$ I need the $$$

MvR
Geregistreerd lid

Bericht door MvR » di 14 dec, 2021 21:58

turbopilot schreef:
di 14 dec, 2021 21:53
Ach als ze met een inferieure gevelbeplater in zee wilden gaan, tja dan snap je het niet, of je hebt een pakje boter op je hoofd. :-S+

$$$ I need the $$$
Ja, daar zeg je wat!

MvR
Geregistreerd lid

Bericht door MvR » di 14 dec, 2021 22:39

Dit kreeg ik van YT als suggestie. Een oud interview van Olav Mol met Michael Schumacher en Jos Verstappen. Vooral vanaf 13:13 wordt dit indrukwekkend.

https://www.youtube.com/watch?v=5Xu_DW61Djw

RoelandV
Geregistreerd lid

Bericht door RoelandV » di 14 dec, 2021 22:49

Volgens mij is de kans dat Mercedes in hoger beroep gaat en wint niet groot.

turbopilot
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door turbopilot » di 14 dec, 2021 23:55

Roeland dit kun je niet maken, laat dat lekker aan de justitie over :wink:

turbopilot
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door turbopilot » di 14 dec, 2021 23:57

MvR schreef:
di 14 dec, 2021 21:58
Ja, daar zeg je wat!
Wat dacht je dan van de aangifte van Mercedes van die andere automerken met sjoemel software , om zelf minder straf op te lopen :-S+

RoelandV
Geregistreerd lid

Bericht door RoelandV » wo 15 dec, 2021 0:07

@Turbopilot: Heb ik uiteraard meteen aangepast. :D

hermank
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door hermank » wo 15 dec, 2021 10:08

Afbeelding

Gele aero
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door Gele aero » wo 15 dec, 2021 13:40

Ben ook benieuwd naar hoe het gaat lopen. Gok dat als Mercedes is afgekoeld ze het er bij laten zitten, maar je weet het nooit zeker.
Waar ik overigens geen reporter over gehoord heb, is hoe het Hamilton uberhaupt is gelukt in Saudi-Arabie om met een volledig vernagelde voorvleugel door te blijven rijden en ook nog de snelste ronde neer te zetten. Toont wel aan dat hij een goed coureur is, maar ergens vind ik het behoorlijk opmerkelijk. Ieder ander moet naar binnen omdat hij een onbestuurbare auto heeft...
Nog een wonder dat die vleugel bleef zitten toen hij achterop Max knalde...

turbopilot
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door turbopilot » wo 15 dec, 2021 18:42

Flex wing :wink:

Style&Co
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Bericht door Style&Co » wo 15 dec, 2021 18:49

als dit waar is dan is Lewis Hamilton meer sportman dan dat ik hem afgelopen seizoen inschatte

Afbeelding

jaap noord
Geregistreerd lid

Bericht door jaap noord » wo 15 dec, 2021 22:40

Je kunt zeggen wat je wilt, maar LH is echt wel een top coureur. Anders houd je het op dit top niveau niet zo lang vol.
Maar deze x werd hij volledig verrast door de inhaal manoeuvre van max, deze had hij niet aan zien komen, dat was wel duidelijk. Hij had zelf wél door dat hij de race en WK verloren had. Ben geen fan van LH, maar het is wel een goeie "racedriver".
By the way; wie moet er anders voor zorgen dat max wat concurrentie overhoud?!

Christiaan94
Donateur
Donateur

Bericht door Christiaan94 » wo 15 dec, 2021 22:43

Mwah, als Mercedes in hoger beroep gaat is het ongeldig verklaren van de wedstrijd zelf het hoogst haalbare. Dan blijft de winst van Verstappen staan omdat hij bij gelijke punten meer racewins had.

Plaats reactie