Overigens las ik laatst dat er op z'n minst ook 1 W123 500TE AMG van 340 PK bestaat. Dat vind ik helemaal
Ben alleen niet zo weg van zo'n mat zwarte gril, maar da's geen thema.
Blacky Turbo S schreef:M119 of M117 motor, maakt niet uit. De Hammer is![]()
, dus de E60 met 21 paardjes meer is ook
![]()
![]()
![]()
![]()
Overigens las ik laatst dat er op z'n minst ook 1 W123 500TE AMG van 340 PK bestaat. Dat vind ik helemaal![]()
.
Ben alleen niet zo weg van zo'n mat zwarte gril, maar da's geen thema.

Ja is en geinig ding zo een vooroorlogse boardcomputer, was zijn tijd ver vooruit hij berekend o.a.Henk-Jan schreef:Hey nh, leuk dat je ook een Reiserechner hebt, zie je niet heel vaak (ook niet op 500E's).
Die van mij blaft en ploft maar de SLS is koningtaaffert schreef:Leuk leuk, lekker geluidje zit er ook in.
Het is wat makkelijker nu we sinds een jaar officieel partner zijn van MBNL, daar zit een enthousiaste club mensen die dit soort dingen voor elkaar kunnen krijgen. Pas nog geweest voor de presentatie van de CL65 Biturbo incl. testrondjeFrans1 schreef:Dat is wel erg tof van MB NL dat je zo'n auto meekrijgt. Een hele gave ervaring! Ben er tot nu toe nog maar eentje tegengekomen. Was een rode op een parkeerplaats in Duitsland die onderdeel uitmaakte van een AMG club die een zaterdaguitje hadden. In een woord geweldig! Die auto maakt indruk!