die stond niet in de onschatbare klassieker...edward schreef:Dus: Chevrolet Corvette, model Scalglietti; tevens ontwerper
Raadplaatjes (deel 4)
-
verde900
- Donateur

-
Zaap
- Geregistreerd lid
-
edward
- Geregistreerd lid
-
verde900
- Donateur

-
edward
- Geregistreerd lid
-
edward
- Geregistreerd lid
-
edward
- Geregistreerd lid
Hmm, dat was wel heel snel! Het is inderdaad het interieur vaneen Morgan Aero 8!
Ik heb ooit mogen meerijden in zijn voorganger, een Morgan 8 Plus, wat een fantastische auto met een heerlijke sound!
Ik vind deze opvolger een stuk minder geslaagd, maar dat is wel vaker zo bij opvolgers..
Ik weet dat je het niet leuk vindt Verde, maar Vyv had het eerste juiste antwoord.
Ik heb ooit mogen meerijden in zijn voorganger, een Morgan 8 Plus, wat een fantastische auto met een heerlijke sound!
Ik vind deze opvolger een stuk minder geslaagd, maar dat is wel vaker zo bij opvolgers..
Ik weet dat je het niet leuk vindt Verde, maar Vyv had het eerste juiste antwoord.
-
verde900
- Donateur

Daar er niets anders bestaat als een Aero meende ik dat dat afdoende was... jammeredward schreef:Hmm, dat was wel heel snel! Het is inderdaad het interieur vaneen Morgan Aero 8!
-
bennie
- Geregistreerd lid
-
verde900
- Donateur