Nieuwe S80

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
bram
Geregistreerd lid

Bericht door bram » zo 29 jan, 2006 14:19

ik vind het een schitterende auto. Ik zou bijna zeggen doet u mij die maar ipv van de nieuwe 9-5 :?

Black Turbo
Geregistreerd lid

Bericht door Black Turbo » zo 29 jan, 2006 15:42

Prachtige kruising tussen de A6 en 5-serie...meer understatement zo op het eerste gezicht. Value for money moet nog blijken..

Vorticity
Geregistreerd lid

Bericht door Vorticity » zo 29 jan, 2006 21:35

Mooie a6 koplampen...

Erik
Lid van verdienste

Bericht door Erik » zo 29 jan, 2006 22:12

verde900 schreef:Ik zou het erop kunnen :twisted:
Erop of erin :lol:

Prachtig model!

davidjoost
Geregistreerd lid

Bericht door davidjoost » ma 30 jan, 2006 0:02

ik denk dat de nieuwe Volvo S80 wel een betere auto is/zal worden dan de meest recente Saab 9-5 (het predikaat 'nieuwe' zal ik niet gebruiken voor de 9-5 :P )

ze moesten maar eens wakker worden bij Saab, de concurrenten halen Saab aan alle kanten in :? :roll:

davidjoost

B235R
Lid van verdienste

Bericht door B235R » ma 30 jan, 2006 0:11

minder saai als zijn voorganger, maar niks bijzonders.

Elevation12,000
Geregistreerd lid

Bericht door Elevation12,000 » ma 30 jan, 2006 1:07

Buiten 'netjes' heb ik er nog niet echt een uitgesproken mening over en misschien zegt dat al wel genoeg.

Dikke kans dat ik pas na een latere facelift het idee zal krijgen dat hij af is - net als bij de huidige s80.

Ruud
Geregistreerd lid

Bericht door Ruud » ma 30 jan, 2006 12:47

Mooie/stijlvolle wagen! Lijkt me een goede concurrent voor de 5serie A6 etc.
Maar helaas zal hij geen last hebben van de 9-5 ben ik bang, deze S80 is toch echt een stuk verder, alleen in het design al.
Zou Saab bijv. ooit een awd systeem krijgen :? ? Met het oog op veiligheid eigenlijk een must, zeker in die landen

Elevation12,000
Geregistreerd lid

Bericht door Elevation12,000 » ma 30 jan, 2006 13:32

Afbeelding
Neus met V8 badge

Afbeelding
Netjes, maar motorruim loopt niet over van emotie

AutoWeek

RG-64
Geregistreerd lid

Bericht door RG-64 » ma 30 jan, 2006 14:40

ruter001 schreef:Saai.
Daar ben ik het helemaal mee eens: oersaai!

Erik
Lid van verdienste

Bericht door Erik » ma 30 jan, 2006 18:01

Blijf em mooi vinden, ook vanuit deze hoek.

Waar is bijvoorbeeld de 9-3ss, 9-5, a4, a6 enz.. spannender dan?. Zijn eigenlijk allemaal een beetje saai. Wat dit soort auto's mooi maken is m.i. het type velg en de kleur. Enige uitzondering is de BMW 5. Maar die moet maar net bij je passen.

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » ma 30 jan, 2006 18:41

Ik vind het een erg saaie auto, de huidige trouwens ook. Als ik uit deze klasse zo mogen kiezen zou het beslist een BMW 535d worden.

De Volvo met die Yamaha V8 zal wel aardig voorruit willen, maar of hij de 535d bijhoudt? 8)

jelger
Geregistreerd lid

Bericht door jelger » ma 30 jan, 2006 20:07

deze wagen is vooral een mooie evolutie van de vorige dan een kruising met Audi en BMW...

maar je schijnt tegenwoordig een model niet meer op zichzelf te mogen beoordelen zonder andere zaken erbij te halen...

en dat 'spannende' van de andere aangehaalde rakkers, zit em in imago.

en wat dat betreft zal volvo dus altijd niet spannend zijn en blijven....zinloos dus.

Non-Turbo
Geregistreerd lid

Bericht door Non-Turbo » do 02 feb, 2006 18:57

Geen lelijke auto, zal ongetwijfeld fijn rijden maar ik zie er zo duidelijk een Honda Accoord in, vooral schuin van achteren (ben nochtans volledig nuchter...)

Manic
Lid van verdienste

Bericht door Manic » zo 12 feb, 2006 22:21

Plaats reactie