Voor de juristen: vervaltermijn bekeuringen ... ?

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
nacra 93
Donateur
Donateur

Bericht door nacra 93 » di 04 apr, 2006 15:27

verde900 schreef:
nacra 93 schreef:ambtenaren.heb ze vorige maand maar een kop koffie en een appelpunt met slagroom gebracht
2 vragen, wat zat er door die koffie? hoe oud was de appeltaart?
alles vers dat had het meisje van de stadswacht sorry ik bedoel de vrijwillige politie wel verdient :lol:

verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » di 04 apr, 2006 15:52

nacra 93 schreef:
verde900 schreef:
nacra 93 schreef:ambtenaren.heb ze vorige maand maar een kop koffie en een appelpunt met slagroom gebracht
2 vragen, wat zat er door die koffie? hoe oud was de appeltaart?
alles vers dat had het meisje van de stadswacht sorry ik bedoel de vrijwillige politie wel verdient :lol:
Dat siert je (dat je onschuldige meisjes ontziet) maar als zij jou nou te pakken had genomen?

nacra 93
Donateur
Donateur

Bericht door nacra 93 » di 04 apr, 2006 16:07

verde900 schreef:
nacra 93 schreef:
verde900 schreef: 2 vragen, wat zat er door die koffie? hoe oud was de appeltaart?
Dat siert je (dat je onschuldige meisjes ontziet) maar als zij jou nou te pakken had genomen?
dat hebben ze al 2 keer koste 45 euro per keer :lol:

verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » di 04 apr, 2006 17:04

nacra 93 schreef:
verde900 schreef:
nacra 93 schreef: alles vers dat had het meisje van de stadswacht sorry ik bedoel de vrijwillige politie wel verdient :lol:
dat hebben ze al 2 keer koste 45 euro per keer :lol:
hoop dat het lekker was :wink:

edwardk
Geregistreerd lid

re

Bericht door edwardk » di 04 apr, 2006 17:45

Gewoon cruisen met de cruise control,werkt best de laatste en ENIGE snelheidsbekeuring ooit gescoord is uit de tijd dat ik net mijn rijbewijs behaald(eind jaren 80) had en toen was een van 36 km te snel nog te betalen. :wink:. Maar het blijft zonde geld ( rij echt wel eens te snel, misschien vaak geluk :?: of goed weten waar het kan en waar absoluut niet )

manx
Geregistreerd lid

Bericht door manx » di 04 apr, 2006 23:06

marsm104 schreef:Hou je dan gewoon aan de snelheid!
Ik heb nooit ruzie met deze mensen...
Zeg Marsm104, hoe smaakte die appeltaart die je van Nacra 93 kreeg?

Red76
Geregistreerd lid

Bericht door Red76 » vr 14 apr, 2006 14:28

Heel toepasselijk onderwerp.

Op 8-3-2005 heb ik een bekeuring gekregen voor het niet voldoen aan de ligitimatie plicht. ( €50,- )

Gisteren 13-04-2006 krijg ik een brief van het CJIB met dagtekening 14-04-2006 dat het Kanton gerecht Eindhoven een uitspraak heefd gedaan op 03-03-2006 dat ik €60,- moet betalen :shock:

Het lijkt wel een geld fabriek :shock:

Ik kan het me niet voorstellen dat het Kanton gerecht een uitspraak doet en dat de brief pas na 6 weken word verstuurt.

Plaats reactie