alles vers dat had het meisje van de stadswacht sorry ik bedoel de vrijwillige politie wel verdientverde900 schreef:2 vragen, wat zat er door die koffie? hoe oud was de appeltaart?nacra 93 schreef:ambtenaren.heb ze vorige maand maar een kop koffie en een appelpunt met slagroom gebracht
Voor de juristen: vervaltermijn bekeuringen ... ?
-
nacra 93
- Donateur

-
verde900
- Donateur

Dat siert je (dat je onschuldige meisjes ontziet) maar als zij jou nou te pakken had genomen?nacra 93 schreef:alles vers dat had het meisje van de stadswacht sorry ik bedoel de vrijwillige politie wel verdientverde900 schreef:2 vragen, wat zat er door die koffie? hoe oud was de appeltaart?nacra 93 schreef:ambtenaren.heb ze vorige maand maar een kop koffie en een appelpunt met slagroom gebracht
-
nacra 93
- Donateur

dat hebben ze al 2 keer koste 45 euro per keerverde900 schreef:Dat siert je (dat je onschuldige meisjes ontziet) maar als zij jou nou te pakken had genomen?nacra 93 schreef:alles vers dat had het meisje van de stadswacht sorry ik bedoel de vrijwillige politie wel verdientverde900 schreef: 2 vragen, wat zat er door die koffie? hoe oud was de appeltaart?
-
verde900
- Donateur

hoop dat het lekker wasnacra 93 schreef:dat hebben ze al 2 keer koste 45 euro per keerverde900 schreef:Dat siert je (dat je onschuldige meisjes ontziet) maar als zij jou nou te pakken had genomen?nacra 93 schreef: alles vers dat had het meisje van de stadswacht sorry ik bedoel de vrijwillige politie wel verdient
-
edwardk
- Geregistreerd lid
re
Gewoon cruisen met de cruise control,werkt best de laatste en ENIGE snelheidsbekeuring ooit gescoord is uit de tijd dat ik net mijn rijbewijs behaald(eind jaren 80) had en toen was een van 36 km te snel nog te betalen.
. Maar het blijft zonde geld ( rij echt wel eens te snel, misschien vaak geluk
of goed weten waar het kan en waar absoluut niet )
-
manx
- Geregistreerd lid
-
Red76
- Geregistreerd lid
Heel toepasselijk onderwerp.
Op 8-3-2005 heb ik een bekeuring gekregen voor het niet voldoen aan de ligitimatie plicht. ( €50,- )
Gisteren 13-04-2006 krijg ik een brief van het CJIB met dagtekening 14-04-2006 dat het Kanton gerecht Eindhoven een uitspraak heefd gedaan op 03-03-2006 dat ik €60,- moet betalen
Het lijkt wel een geld fabriek
Ik kan het me niet voorstellen dat het Kanton gerecht een uitspraak doet en dat de brief pas na 6 weken word verstuurt.
Op 8-3-2005 heb ik een bekeuring gekregen voor het niet voldoen aan de ligitimatie plicht. ( €50,- )
Gisteren 13-04-2006 krijg ik een brief van het CJIB met dagtekening 14-04-2006 dat het Kanton gerecht Eindhoven een uitspraak heefd gedaan op 03-03-2006 dat ik €60,- moet betalen
Het lijkt wel een geld fabriek
Ik kan het me niet voorstellen dat het Kanton gerecht een uitspraak doet en dat de brief pas na 6 weken word verstuurt.