stem TEGEN

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » do 08 jun, 2006 12:01

GRIFFIN schreef:Ja is dat kleine landje (maar je ziet het amper staan op de kaart) dat zich net onder dat van de hol landers bevindt :wink:
B=Ben
E=Eerst
L=Limburger
G=Geweest
Griffin toch, gij holle broeder :wink:

De Flok
Geregistreerd lid

Bericht door De Flok » do 08 jun, 2006 12:02

bas.kuijpers schreef:Effe de spreekwoordelijke knuppel in het spreekwoordelijke hoenderhok gooien:

Vlaanderen en Wallonië kunnen niet goed samen door één deur, zullen we maar zeggen. Dat is in het verleden al diverse keren gebleken. Dus waarom sluit Vlaanderen zich niet weer aan bij Nederland en Wallonië bij Frankrijk? Zo was het vroeger ook en Vlaanderen met Nederland levert een inwonertal van zo'n 20 miljoen op schat ik, wat ons meer macht geeft in de EU.

Ben benieuwd naar de reacties, vooral naar die vanuit Vlaanderen. :wink:
Lijkt me strak plan(ben Nederlander), alleen krijgen we dan ook een heilige oorlog om de stad Brussel?

sb129h
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door sb129h » do 08 jun, 2006 12:09

Brussel maken we zelfstandig, naar het voorbeeld van Monaco of Liechtenstein, met d'n Albert als opperhoofd ofzo.

bas.kuijpers
Geregistreerd lid

Bericht door bas.kuijpers » do 08 jun, 2006 12:25

De Flok schreef:
bas.kuijpers schreef:Effe de spreekwoordelijke knuppel in het spreekwoordelijke hoenderhok gooien:

Vlaanderen en Wallonië kunnen niet goed samen door één deur, zullen we maar zeggen. Dat is in het verleden al diverse keren gebleken. Dus waarom sluit Vlaanderen zich niet weer aan bij Nederland en Wallonië bij Frankrijk? Zo was het vroeger ook en Vlaanderen met Nederland levert een inwonertal van zo'n 20 miljoen op schat ik, wat ons meer macht geeft in de EU.

Ben benieuwd naar de reacties, vooral naar die vanuit Vlaanderen. :wink:
Lijkt me strak plan(ben Nederlander), alleen krijgen we dan ook een heilige oorlog om de stad Brussel?
Wallonnië mag Brussel hebben. Is toch al bijna geheel verfranst. Las onlangs in de krant dat ook het laatste Vlaamse café gaat verdwijnen in de stad en dat de stad meer en meer Frans wordt. Bovendien: Vlaanderen is veel rijker dan Wallonië. Wat hebben we dan aan Brussel?

S@@bman
Geregistreerd lid

Bericht door S@@bman » do 08 jun, 2006 12:37

jelger schreef:oh... ja... in naam bestaat het nog wel.. maar het is een lege huls toch? :P

een huls om een schizofrenie te verhullen :P
Ik hoop dat je een :wink: bedoelde i.p.v. een :P .

jelger
Geregistreerd lid

Bericht door jelger » do 08 jun, 2006 13:28

die rascisten/fascisten bij NL??? nou dat wordt wat... nee hoor... laat ze het maar zelf regelen. "ze" wilden zo nodig van de calvinisten weg in 1830... laat het dan maar lekker zo :P
ik zou eerder R'dam naar Belgie verplaatsen, want lui als Pastors en Smit kunnen me ook gestolen worden. kunnen ze daar een Blank Blok vormen.

Wij hebben (opgeleide) immigratie nodig, en daar passen geen anti-kleurling mensen bij.

Brussel kan mooi "neutraal" blijven en dus zoals Washington DC een eigen eilandje blijven, waardoor het alleen maar een meer valide Europese hoofdstad wordt.

zo, heb ook mijn knuppels even vergooid :P

S@@bman
Geregistreerd lid

Bericht door S@@bman » do 08 jun, 2006 13:32

jelger schreef:die rascisten/fascisten bij NL??? nou dat wordt wat... nee hoor... laat ze het maar zelf regelen. "ze" wilden zo nodig van de calvinisten weg in 1830... laat het dan maar lekker zo :P
ik zou eerder R'dam naar Belgie verplaatsen, want lui als Pastors en Smit kunnen me ook gestolen worden. kunnen ze daar een Blank Blok vormen.

Wij hebben (opgeleide) immigratie nodig, en daar passen geen anti-kleurling mensen bij.

Brussel kan mooi "neutraal" blijven en dus zoals Washington DC een eigen eilandje blijven, waardoor het alleen maar een meer valide Europese hoofdstad wordt.

Zal ik ook eens een boompje opzetten over wat er allemaal wél goed gaat in België :roll: .

jelger
Geregistreerd lid

Bericht door jelger » do 08 jun, 2006 13:33

:P

er gaat zat fout in NL hoor (en dan met name het plebs), en ik ben ook de beroerste niet om daar wat over te zeggen..

maar zeg nu zelf... 30% Vlaams Belang.. voor lange tijd. een "cordon sanitair" dat juist de bevolking voedt om juist op die partij te stemmen.. (want een grote reden is dat men de traditionele partijen zat is.. net las in NL met de leefbaren en LPF golf)

niet erg strategisch aangepakt. er komt een moment dat men niet om VB heen kan, en op dat moment zijn zij zeer waarschijnlijk de machtsfactor.

eat your enemy before you get eaten

S@@bman
Geregistreerd lid

Bericht door S@@bman » do 08 jun, 2006 13:36

jelger schreef::P

er gaat zat fout in NL hoor (en dan met name het plebs), en ik ben ook de beroerste niet om daar wat over te zeggen..
Ok, dan is het goed.
Ik begon even het ergste te vrezen :twisted: .

Als je automatisch hetgene wat fout gaat, in de schoenen van 'het plebs' schuift, dan is het natuurlijk ook niet moeilijk om een zondebok te vinden 8) .
Ik wil maar zeggen dat plebs vooral plebs wordt/is omdat ze voor de handliggende fouten maken.

bas.kuijpers
Geregistreerd lid

Bericht door bas.kuijpers » do 08 jun, 2006 13:36

S@@bman schreef:
jelger schreef:die rascisten/fascisten bij NL??? nou dat wordt wat... nee hoor... laat ze het maar zelf regelen. "ze" wilden zo nodig van de calvinisten weg in 1830... laat het dan maar lekker zo :P

Zal ik ook eens een boompje opzetten over wat er allemaal wél goed gaat in België :roll: .
Ja graag, daar ben ik wel in geïnteresseerd. (Oprecht)

jelger
Geregistreerd lid

Bericht door jelger » do 08 jun, 2006 13:53

S@@bman schreef: Als je automatisch hetgene wat fout gaat, in de schoenen van 'het plebs' schuift, dan is het natuurlijk ook niet moeilijk om een zondebok te vinden 8) .
Ik wil maar zeggen dat plebs vooral plebs wordt/is omdat ze voor de handliggende fouten maken.
nee, het plebs schuift namelijk de laatste jaren alles (wat fout gaat) op "den haag", met een gemak wat jij net beschrijft, zonder daarbij zich af te vragen of zij zelf geen onderdeel zijn van die fouten, ... ik kaats de bal alleen maar keihard terug. :P

S@@bman
Geregistreerd lid

Bericht door S@@bman » do 08 jun, 2006 13:57

jelger schreef:
S@@bman schreef: Als je automatisch hetgene wat fout gaat, in de schoenen van 'het plebs' schuift, dan is het natuurlijk ook niet moeilijk om een zondebok te vinden 8) .
nee, het plebs schuift namelijk de laatste jaren alles (wat fout gaat) op "den haag", met een gemak wat jij net beschrijft, zonder daarbij zich af te vragen of zij zelf geen onderdeel zijn van die fouten, ... ik kaats de bal alleen maar keihard terug. :P
Ja, de bal keihard terug kaatsen, daar zijn de Nederlanders dan weer erg goed in :wink: 8) .

Neenee, je hebt wel een punt, hoor.

jelger
Geregistreerd lid

Bericht door jelger » do 08 jun, 2006 14:00

maarre, wat nu als we Brussel uit Belgie liften en er een administratieve "unit" van maken met eeen Europees Mandaat?

alle problemen weg toch? geen taalstrijd... dat gezeur met grens-relletjes en kiesdistricten (en taal, partijen etc) ook weg.

S@@bman
Geregistreerd lid

Bericht door S@@bman » do 08 jun, 2006 14:01

jelger schreef:maarre, wat nu als we Brussel uit Belgie liften en er een administratieve "unit" van maken met eeen Europees Mandaat?

alle problemen weg toch? geen taalstrijd... dat gezeur met grens-relletjes en kiesdistricten (en taal, partijen etc) ook weg.
Zo simpel is het nu ook weer niet, vrees ik.
Taalstrijd e.d., dat zit veel dieper allemaal.

GRIFFIN
Geregistreerd lid

Bericht door GRIFFIN » do 08 jun, 2006 16:46

bas.kuijpers schreef: Ben benieuwd naar de reacties, vooral naar die vanuit Vlaanderen. :wink:
Basssssss........ :fight_twak:

Plaats reactie