Videoclip Paris Hilton
-
S@@bman
- Geregistreerd lid
Over Vanessa Carlton heb ik me niet uitgesproken, Jelgert.jelger schreef:nu sla je de plank echt mis Saabmans .. "dat soort hitparade muziek"![]()
als Charlotte Martin en Vanessa Carlton iets niet zijn, is het hitparade muziek.. en een beetje gezellige kleine live show geven kunnen ze tenminste, met hun prettig gestoorde geest.
PH, kan daar nooit aan tippen nee. en KC waarschijnlijk ook niet:P
Ik zal Charlotte Martin eens checken.
Ik ging er van uit dat dat muziek uit de hitparade was, omdat ik de naam niet kende en erg goed op de hoogte ben (al zeg ik het zelf).
@ de liefhebbers van het PH-nummer: zouden jullie het ook ok vinden als jullie wisten dat die stembanden achter een minder dikke boezem verscholen zaten
-
S@@bman
- Geregistreerd lid
-
taaffert
- Geregistreerd lid
Toch wel een lieverd he.Jacco K. schreef:Lekkerrrrr hoorrrr
Leuk dat er ook weer eens een topic is dat een beetje over muziek gaat. Dat het dan de titel Paris Hilton moet dragen is dan weer een beetje vreemd
Ik denk toch dat het een hitje gata worden. Denk eens in wat voor media-aandacht het gaat krijgen en hoe groots zij het kan promoten (financiële middelen genoeg). Ik hoorde vandaag in ieder geval al een uiteenzetting op de radio over deze clip. Meen dat het 3FM was.
Als haar dit lukt zie je dus dat je een hit gewoon kan kopen.
-
taaffert
- Geregistreerd lid
haha, nou dat is ook wel weer zwart/wit wat je zegt.josephine schreef:Ahum, laat ik maar zeggen drie keer nix, 1) beetje geil zingen kan iedereen, 2) vrouwen waar je eerst een hoge drukspuit op moet zetten om te zien wat voor vlees je in de kuip hebt is niet mijn ding en 3) 't bewijs dat je met geld alles kunt kopen ...... je kunt het UB40 toch niet aandoen om ze met PH te vergelijken EelcoDie mannekes zijn nou ook niet bepaald m'n top 10, maar het is nog wel goed aan te horen (k heb er zelfs cds van).................
PH kan maar beter geen flimpjes meer maken ............... de eerste keer was 't resultaat ook niet bepaald ..... naja, vul zelf ook maar in
Ik vergelijk haar niet met UB40, want dat niveau haalt ze niet, maar haar muziek doet me er wel aan denken, daar lijkt me nisk mis mee. Maar voordat je te snel conclusies trekt, eerst maar eens afwachten of het überhaupt een hit wordt, dan kun je pas zeggen dat je met geld een hit kan kopen.
Iedereen kan geil zingen? Dus Marianne Weber vind jij ook wel wat? Nou volgens mij kan niet iedereen dat hoor
-
jelger
- Geregistreerd lid
-
taaffert
- Geregistreerd lid
-
PANDORA
-
S@@bman
- Geregistreerd lid
-
hitcham
- Geregistreerd lid
-
PANDORA
U heeft het goed geraden, Mijnheer. Ik heb een passie voor SAAB. Nou ja, Ik heb een SAAB, maar mijn passie is toch wel voor het vrouwelijke,.. maar ik voel me persoonlijk niet gecharmeerd door deze dame.hitcham schreef:Ieder zijn ding natuurlijk...S@@bman schreef:Gelukkig niet, nee.
@ Pandora: Welkom op het forum! Is de discussie rond PH de reden geweest voor jou om je te registreren, of heb je ook een passie voor Saab?
Ik krijg ook wel ineens veel zin om te golven, eigenlijk.
Mvg
PANDORA