(Ben jij) creatief met auto onderdelen voor in huis.
-
Axeluik
- Donateur (5x)

Re: (Ben jij) creatief met auto onderdelen voor in huis.
Thieuke schreef:Heb je hem met het rechte gedeelte tegen de muur gehangen.
Ooit nog even de droom gehad om van een v6 blok uit een SAAB een bijzettafel te maken. Niks van gekomen, blok als oud ijzer ingeleverd......
de lampen hangen aan een houtenkistje die in de kleuren van de gang is geverfd (en zo minder opvalt). deze hangt aan het plafond hier in zit de trafo daaronder de lampen.
P.s ik heb nog een 2.0t blok staan in de garage
-
Redi
- In memoriam †
In vroegere tijden was mijn studentenkamer wel gevuld met zelfgemaakte meubeltjes, gerecycled uit oude autodelen:
een bijzettafel van een krukas van een 4-cilindertje (met drie kruktappen), mooi wit gespoten en een glasplaat erop;
een Ford V6 als bar, de colaflessen pasten er precies in en het carter vulden we met ijsblokjes: perfect op temperatuur;
een Jaguar XJ achterbank als twee-zitter onder de zelfgefabriceerde hoogslaper (efficiënt omgaan met vierkante centimeters was wel nodig in de kippenhokjes die je huurde als onderkomen)
Na deze periode langzaam overgestapt op de vintage meubeltjes en jukeboxen, dus geen plaats meer voor de 'auto'meubels.
Ik zal de archieven eens induiken voor wat foto's, mochten deze nog niet verteerd zijn...
Rein
een bijzettafel van een krukas van een 4-cilindertje (met drie kruktappen), mooi wit gespoten en een glasplaat erop;
een Ford V6 als bar, de colaflessen pasten er precies in en het carter vulden we met ijsblokjes: perfect op temperatuur;
een Jaguar XJ achterbank als twee-zitter onder de zelfgefabriceerde hoogslaper (efficiënt omgaan met vierkante centimeters was wel nodig in de kippenhokjes die je huurde als onderkomen)
Na deze periode langzaam overgestapt op de vintage meubeltjes en jukeboxen, dus geen plaats meer voor de 'auto'meubels.
Ik zal de archieven eens induiken voor wat foto's, mochten deze nog niet verteerd zijn...
Rein
-
Axeluik
- Donateur (5x)

''b18 van een amazone''
Erg gaaf een onder blok als tafel.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Een 9.3 stoel in de woonkamer heeft ook mijn gedachten gepasseerd, een vriend van mij
Heeft twee Peugeot stoelen op een zelfgemaakte (kist) bak staan in de woonkamer erg leuk
En origineel ( en veel leuke reactie)... stoelen kunnen ook naar voren en achter,.....de ruglening ook.
Ik had nog een auto onderdeel …… In de kleur van de garage

Erg gaaf een onder blok als tafel.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Een 9.3 stoel in de woonkamer heeft ook mijn gedachten gepasseerd, een vriend van mij
Heeft twee Peugeot stoelen op een zelfgemaakte (kist) bak staan in de woonkamer erg leuk
En origineel ( en veel leuke reactie)... stoelen kunnen ook naar voren en achter,.....de ruglening ook.
Ik had nog een auto onderdeel …… In de kleur van de garage

-
Axeluik
- Donateur (5x)

ben benieuwd naar de foto's (mochten deze nog gevonden wordenRedi schreef:In vroegere tijden was mijn studentenkamer wel gevuld met zelfgemaakte meubeltjes, gerecycled uit oude autodelen:
Rein
-
DaVinz
- Geregistreerd lid
subtiel @Axeluik ... best wel nice ! mogen dan ook geen andere merken in de garage staan he 
-
Axeluik
- Donateur (5x)

DaVinz schreef:subtiel @Axeluik ... best wel nice ! mogen dan ook geen andere merken in de garage staan he
-
charles1
- Geregistreerd lid
Jarenlang hing er een ruitenspoeiertank van een 900 classic aan de schuurdeur in weer en wind onder een bierdop opener om de dopjes op te vangen.
Na ca 6 jaar begaf hij het. Nagenoeg vol...
Na ca 6 jaar begaf hij het. Nagenoeg vol...
-
evo
- Donateur (2x)

Dat brengt me op een leuk idee!!! 
-
Axeluik
- Donateur (5x)

Een Asbak voor vrienden en Kennissen
die roken.

die roken.

-
BMWillem
- Geregistreerd lid
Sfeerverlichting....

-
mfvb
- Donateur

Hé leuk, zou bijna denken dat je bij ons in de straat woont, want het ziet er bijna net zo uit. Ik heb alleen (nog) niet zo'n SAAB-embleem daar hangen; een erg leuk idee.Axeluik schreef:Ik had nog een auto onderdeel …… In de kleur van de garage![]()
-
Axeluik
- Donateur (5x)

Als ik nog eens een SAAB-embleem tegen komen zal ik aan je denken 
-
mfvb
- Donateur

BedanktAxeluik schreef:Als ik nog eens een SAAB-embleem tegen komen zal ik aan je denken