De meest foute auto gezocht voor 500€
-
JanWessel
- Geregistreerd lid
-
Doc
- Donateur (2x)

-
nelfrikandel
- Geregistreerd lid
Precies. Of er ooit werkelijk zoiets gekocht wordt weet ik nog niet, maar het is wel even lekker afreageren. Zeker omdat we op het moment dat ze die leasegolf opgedrongen kreeg, nog een goeie 406Break privé had, die we dus hebben moeten verkopen. En dan is het gewoon lullig om anderhalf jaar later te vertnemen dat je niet meer in aanmerking komt voor de (intussen vernieuwde) leaseregelingDaVinz schreef:ik zie het punt die nelfrikandel wil maken. Ben het er mee eens... ik zal eens kijken
-
Doc
- Donateur (2x)

-
nelfrikandel
- Geregistreerd lid
-
ruter001
- Geregistreerd lid
Bouw hem even om tot dit ....
http://www.yikers.com/video_honda_crx_a ... g_car.html
http://www.yikers.com/video_honda_crx_a ... g_car.html
-
nelfrikandel
- Geregistreerd lid
Ja, dat verhaal staat nu weer in een ander licht... Maar een van de redenen om de 9000 te ontgassen was ook de kofferruimte. Aangezien we over twee weken ook met de 9000 op vakantie moeten, en ook het feit dat de LPG installatie redelijk brak is. Decadent alternatief: de LPG installatie voorlopig te laten zitten, zodat vrouw na de vakantie in ieder geval tijdelijk kan woonwerkverkeren... en met twee auto's op vakantie. Kinders in de SAAB, alle bagage in de golf en achter elkaar aan knallen. Lekker die golf nog even 3000Km extra over zijn contract heen jagenmailmichiel schreef:maar serieuzer...
jij wilde toch LPG eruit gooien? Ik zou er een leuke klassieke saab bijkopen en de vrouw in de CS met LPG zetten![]()
![]()
En dan op zoek naar een 900 of 9-3 Cabrio op G3..., en alsnog de 9000 gas eruit na de vakantie.
-
Erik
- Lid van verdienste
-
taaffert
- Geregistreerd lid
Zonelfrikandel schreef: En dan op zoek naar een 900 of 9-3 Cabrio op G3..., en alsnog de 9000 gas eruit na de vakantie.
-
Erik
- Lid van verdienste
-
nelfrikandel
- Geregistreerd lid
Niet heel duur, 15€ via marktplaats... Maar het hele plaatje is natuurlijk wel eeb beetje over de top. Gezin bestaande uit twee ouders met twee ('n peuter en een kleuter) kinderen met twee auto's achter elkaar aan op vakantie... 900Km achter elkaar aan heenrijden en drie weken later 900Km terug...erik schreef:Hoe duur is een zwisterland vignet op de gehele vakantie, zeker gerelateerd aan het oprijden van een tank LPG tov normale benzine?
-
hitcham
- Geregistreerd lid