Wat mij gisteren gebeurde....
-
Van der Werf
- Geregistreerd lid
Re: Wat mij gisteren gebeurde....
Nu zie ik toch ineens dat er bij iemand de koppeling naar een website is verdwenen 
-
Ewout900
- Geregistreerd lid
Dit is eigenlijk een beetje wat ik bedoelde met dat je niet ´kunt´ zeggen dat je 140 reed als je 190 reed. In dat opzicht moet je inderdaad, wat Maarten ook stelt, mans genoeg zijn om je fout toe te geven. Maar dat is natuurlijk een kwestie van persoonlijke moreel. Niks ten nadele van jou overigens, hoor Easy!easy schreef:Sorry hoor Maarten , maar ik vindt hier niks stoer aan. Hou `s even op zeg! Half nederland valt over bekeuringen , en jij hebt nergens last van? Of probeer je hier de publieke opinie enigzins te beinvloeden door hier een draai aan te geven? Nee, zo stoer als jij ben ik geloof ik niet!Maarten schreef:Ik zal geen moralistisch verhaal gaan ophangen over de maximum snelheid van 120 km/u die we onszelf hebben opgelegd door middel van een democratisch gekozen parlement. Zelf rijd ik ook wel eens bewust harder dan de toegestane 120, maar als ik dan gepakt wordt, zal ik nooit proberen om eronderuit te komen. Als ik zo stoer ben om hard te rijden, ben ik ook zo stoer om de consequenties te aanvaarden.
Gr,
Easy
(ps, vertel mij eens op welke partij ik zal gaan stemmen die geen maximum snelheid nastreeft dan?)
-
easy
- Geregistreerd lid
Ik durf hier toch te beweren dat jouw algehele wantrouwen je op een gegeven moment parten zullen gaan spelen. Wat probeer je nu duidelijk te maken? stemmingmakerij, dat is wat je doet heer van der Werf. Je verhaal is ongefundeerd en daarom zegt het niets. Heb jij bovenstaande quote met een tevreden gevoel opgeschreven?Van der Werf schreef:Nu zie ik toch ineens dat er bij iemand de koppeling naar een website is verdwenen
Gr,
Easy
(ps, moderators, tijd om in te grijpen?
-
easy
- Geregistreerd lid
Zucht, wat mij betreft houden we er over op!Ewout900 schreef:Dit is eigenlijk een beetje wat ik bedoelde met dat je niet ´kunt´ zeggen dat je 140 reed als je 190 reed. In dat opzicht moet je inderdaad, wat Maarten ook stelt, mans genoeg zijn om je fout toe te geven. Maar dat is natuurlijk een kwestie van persoonlijke moreel. Niks ten nadele van jou overigens, hoor Easy!easy schreef:Sorry hoor Maarten , maar ik vindt hier niks stoer aan. Hou `s even op zeg! Half nederland valt over bekeuringen , en jij hebt nergens last van? Of probeer je hier de publieke opinie enigzins te beinvloeden door hier een draai aan te geven? Nee, zo stoer als jij ben ik geloof ik niet!Maarten schreef:Ik zal geen moralistisch verhaal gaan ophangen over de maximum snelheid van 120 km/u die we onszelf hebben opgelegd door middel van een democratisch gekozen parlement. Zelf rijd ik ook wel eens bewust harder dan de toegestane 120, maar als ik dan gepakt wordt, zal ik nooit proberen om eronderuit te komen. Als ik zo stoer ben om hard te rijden, ben ik ook zo stoer om de consequenties te aanvaarden.
Gr,
Easy
(ps, vertel mij eens op welke partij ik zal gaan stemmen die geen maximum snelheid nastreeft dan?)
Gr,
Easy
-
erwin mertens
- Geregistreerd lid
Hoog tijd voor even naar buiten te gaan ,auto poetsen,stofzuigen,ruiten aan de binnenkant opblinken en ik zal ondertussen de barbecue aansteken,en dan eten we samen en kunnen we gezellig over vrouwen leuteren beste saab-vrienden... 
-
doktorevil
- Geregistreerd lid
Begin er dan ook niet over. Als je begint met stoere praat, maak het dan ook af tot het eind. Lekker inconsequent, jakkes. Met dit soort gedrag gaat het hele land naar de kl*te!Zucht, wat mij betreft houden we er over op!![]()
Overigens zal ik niet zeggen dat ik nooit te hard rij. Helemaal niet.
Maar hard rijden, daar moet je niet over praten, dat moet je gewoon doen. klaar.
Wat een klets zeg.
-
easy
- Geregistreerd lid
Sorry Tijn,
Ik vond de discussie de verkeerde kant uitgaan, en heb met mijn bijdrage getracht een leuke anekdote neer te zetten. Dat is niet gelukt! Jammer!
Gr,
Easy
Ik vond de discussie de verkeerde kant uitgaan, en heb met mijn bijdrage getracht een leuke anekdote neer te zetten. Dat is niet gelukt! Jammer!
Gr,
Easy
-
doktorevil
- Geregistreerd lid
Zeker niet als de aanzet bol staat van hoge cijfers en het tarten van de lange arm der wet. Dat kan nog al eens intimiderend overkomen. Of gewoonweg roekeloos. En of dat nu leuk is? Gezien de reacties valt dat nogal te betwijfelen.
Edoch, ik zal mijzelf niet heiliger voordoen dan de paus, want ook ik maak mijzelf op regelmatige basis schuldig aan het overschijden van de wettelijk toegestane snelheidslimiet. Mea culpa, mea culpa. Maar ook ik zal mij indien ik op heterdaad betrapt wodt niet ontrekken aan de gevolgen. Die zijn namelijk bij mij bekend wanneer ik het gaspedaal wat verder indruk en de druk stijgt tot 1.2 bar.
Biertje?
-
Maarten
- Lid van verdienste
De anekdote is leukeasy schreef: Ik vond de discussie de verkeerde kant uitgaan, en heb met mijn bijdrage getracht een leuke anekdote neer te zetten. Dat is niet gelukt! Jammer!
Gr,
Easy
-
erwin
- Geregistreerd lid
En we leven nog lang en gelukkig.
Met groet , Erwin.
Met groet , Erwin.
-
Garrett
- Lid van verdienste
Een post op internet is geen wettig bewijsmiddel... Erg leuk deze verhalen maar er valt niets aan te ontrekken
Ook ik heb weleens de 230 aangetikt op de NL'se snelwegen, ben onder een bekeuring uitgekomen vanwege een foutieve foto en rij regelmatig erg rustig en regelmatig te hard...
Kijken of er morgen een politiebusje op de stoep staat. Wat een onzin dat hier bewijsmateriaal uit ontrokken kan worden ...
Ik wijs dit naar het RIJK DER FABELEN
Ook ik heb weleens de 230 aangetikt op de NL'se snelwegen, ben onder een bekeuring uitgekomen vanwege een foutieve foto en rij regelmatig erg rustig en regelmatig te hard...
Kijken of er morgen een politiebusje op de stoep staat. Wat een onzin dat hier bewijsmateriaal uit ontrokken kan worden ...
Ik wijs dit naar het RIJK DER FABELEN
-
Wouter
- Donateur (2x)

Heren,
Mooi verhaal van Easy, mooie bijbehorende discussie.
Daarvoor heet dit toch een forum!?
Mvgr, Wouter.
Mooi verhaal van Easy, mooie bijbehorende discussie.
Daarvoor heet dit toch een forum!?
Mvgr, Wouter.
-
Gele aero
- Donateur (8x)

Ik denk niet dat hier iemand bang hoeft te zijn dat er een brave ome-agent alle topics af gaat struinen om er achter te komen of er wellicht een saab rijder te vinden is die toegeeft af en toe eens te hard te rijden, zo wel dan lijkt het mij de eerste ambtenaar die van mij moet vertrekken. Beetje de hele dag betaald over het saabforum.nl zitten struinen
Maar waar weinige over beginnen (behalve maarten); welke @!#%$!$#@ gaat er nou 200 rijden op een invoegstrook ben je helemaal gestoord of zo??? Dat je af en toe het gaspedaal eens indrukt zal mij een rotzorg wezen, maar lekker met 200 invoegen, tuurlijk moet kunnen zeker
. En wat nou als ik drie weken geleden nog in m'n kever toevallig 200 of 300 meter verderop gereden had
Uiteraard geef ik je het voordeel van de twijfel en neem ik aan dat je kilometers ver kon zien dat er geen ander verkeer op weg te bekennen was waardoor je lekker even kon planken, maar er rijden ook heel veel mensen rond die lekker een baantje opschuiven en niet helemaal kunnen inschatten dat een saab 200 rijdt in plaats van 120. Ook al is een saab veilig, het doet nog steeds pijn hoor met 80 km p/u in een ander knallen
Ik wil hier niet de moraal ridder uit gaan hangen en iedereen heeft recht om te doen en laten wat hij wil, maar er zijn mooiere manieren om in je kist terecht te komen dan met een afdruk van airbag met saab-embleem op je voorhoofd.
Maar waar weinige over beginnen (behalve maarten); welke @!#%$!$#@ gaat er nou 200 rijden op een invoegstrook ben je helemaal gestoord of zo??? Dat je af en toe het gaspedaal eens indrukt zal mij een rotzorg wezen, maar lekker met 200 invoegen, tuurlijk moet kunnen zeker
Ik wil hier niet de moraal ridder uit gaan hangen en iedereen heeft recht om te doen en laten wat hij wil, maar er zijn mooiere manieren om in je kist terecht te komen dan met een afdruk van airbag met saab-embleem op je voorhoofd.