Ik vind het ook een beetje vaag verhaal hoor. 75.000 Euro voor drie auto's? Als je werkelijk wilt gaan renderen met oldtimers is 75.000 voor één auto slechts een klein beginnetje.
Didier investeert in Oldtimers
-
martinphili
- Geregistreerd lid
Re: Didier investeert in Oldtimers
Investeren kan natuurlijk altijd. Rendement halen is dan nog weer een tweede.
Ik vind het ook een beetje vaag verhaal hoor. 75.000 Euro voor drie auto's? Als je werkelijk wilt gaan renderen met oldtimers is 75.000 voor één auto slechts een klein beginnetje.
-
phanot
- Donateur (2x)

[]Het artikel past daarom ook meer in de rubriek 'jezelf rijk rekenen'
Reden: Quote verwijderd
-
voodoo
- Geregistreerd lid
Je rijk voelen is beter dan rijk zijn 
-
Steve-O
- Donateur (8x)

5% waardestijging in 10 jaar => 10e wortel uit 5 = 1,175 % per jaar
Investering € 10.000 => € 117,50 per jaar
Investering € 100.000 => € 1175,- per jaar
Investering € 1.000.000 => € 11.750 per jaar
Stallingskosten en verzekering slurpen een groot deel weg, je moet dan iets kopen voor weinig en taxeren voor veel, anders wordt het niks. En dan mag je er nog niet eens in rijden en moet er geen Eunice voorbijkomen die je plan met bomen in duigen gooit. Dus bunker onder je huis?
Vandaar eens met MVE, Saapie en voodoo
Investering € 10.000 => € 117,50 per jaar
Investering € 100.000 => € 1175,- per jaar
Investering € 1.000.000 => € 11.750 per jaar
Stallingskosten en verzekering slurpen een groot deel weg, je moet dan iets kopen voor weinig en taxeren voor veel, anders wordt het niks. En dan mag je er nog niet eens in rijden en moet er geen Eunice voorbijkomen die je plan met bomen in duigen gooit. Dus bunker onder je huis?
Vandaar eens met MVE, Saapie en voodoo
-
turbopilot
- Donateur (7x)

Kreeg een boom op mijn schuur, gelukkig er niet doorheen, maar er stonden er 6 onder