Bierdrinkers

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » di 30 jan, 2007 20:14

Aero_9000 schreef:
taaffert schreef:Hertog Jan, heerlijk! Zit er nu overigens niet mee achter de computer hoor! :D

'die kerel' das de directeur van de brouwerij en dus geen acteur. Heb hem eens ontmoet daar, erg aardige man. En of tie een Saab rijdt, voor zover ik begrepen heb niet ;)
Van de zomer ben ik in Arcen geweest bij de Hertog Jan brouwerij. Tijdens de rondleiding vroeg ik of de directeur ook echt Saab reed. De man zei dat de Saab van de directeur van het reclamebureau was en dat de Saab was ingezet omdat deze een beter imago had haha :lol:
Klopt, klopt, en drie keer raden welk reclamebureau Saab Nederland heeft, precies :bluethumb:

:offtopic: En de Rabobank ;)

De Flok
Geregistreerd lid

Bericht door De Flok » di 30 jan, 2007 20:26

taaffert schreef:
De Flok schreef:Oh, wat een topinhoud. Ik heb een Hertog Jannetje naast me staan(die kerel uit de reclame rijdt trouwens ook een 9-3, maar daarom drink ik het niet hoor :wink: ).
Hertog Jan, heerlijk! Zit er nu overigens niet mee achter de computer hoor! :D
Ik zit meestal met laptop op schoot in de woonkamer te forummen, dan wil ik er nog weleens een biertje bijnemen.

Weet je meteen waar die zwetsverhalen van me vandaan komen :joker:

nacra 93
Donateur
Donateur

Bericht door nacra 93 » wo 31 jan, 2007 0:14

De Flok schreef:
taaffert schreef:
De Flok schreef:Oh, wat een topinhoud. Ik heb een Hertog Jannetje naast me staan(die kerel uit de reclame rijdt trouwens ook een 9-3, maar daarom drink ik het niet hoor :wink: ).
Hertog Jan, heerlijk! Zit er nu overigens niet mee achter de computer hoor! :D
Ik zit meestal met laptop op schoot in de woonkamer te forummen, dan wil ik er nog weleens een biertje bijnemen.

Weet je meteen waar die zwetsverhalen van me vandaan komen :joker:

goh ik kan het nuchter ook wel :pepsidrinker:

Geert9000cse1997
Geregistreerd lid

Bericht door Geert9000cse1997 » wo 31 jan, 2007 0:26

Donderdag naar de Grolsch brouwerij zal eens lekker gaan proeven, zit nu aan een belgisch biertje "Barbar" :lol:

Turbobakk
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door Turbobakk » wo 31 jan, 2007 20:55

Mijn Toppertje

Afbeelding

Wel rustig opdrinken en genieten :wink:

Steve-O
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door Steve-O » do 01 feb, 2007 3:38

Net verse TUBORG import uit Zweden ontvangen. Lijkt eigenlijk best wel op Grolsch valt me nu op. Ik neem er nog eentje om dit te verifiëren ... :)

Meer
Geregistreerd lid

Bericht door Meer » do 01 feb, 2007 11:17

Ik probeer al tijden de hand te leggen op het legendarische trappistenbier "Westvleteren" http://www.sintsixtus.be/nl/index2.html. Bij het beste bierhuis van Groningen is het telkens uitverkocht. Heeft iemand wel eens het genoegen gehad?

B235R
Lid van verdienste

Bericht door B235R » do 01 feb, 2007 13:42

Meer schreef:Ik probeer al tijden de hand te leggen op het legendarische trappistenbier "Westvleteren" http://www.sintsixtus.be/nl/index2.html. Bij het beste bierhuis van Groningen is het telkens uitverkocht. Heeft iemand wel eens het genoegen gehad?
ik heb het wel eens gehad, alleen was het merk toen nog niet zo 'hot' als nu.

tegenwoordig komen ze zelfs van over de hele wereld naar de abdij :shock:

JanWessel
Geregistreerd lid

Bericht door JanWessel » do 01 feb, 2007 13:47

Het bier ‘Trappist Westvleteren’ kan enkel nog na reservatie aangeschaft worden (+32 (0)70/21.00.45).

Hoe het bier reserveren?

1. U belt naar de biertelefoon 070/21.00.45 om te vernemen wanneer, hoeveel en welk bier er kan gereserveerd worden.
2. U belt terug op het aangegeven tijdstip.
3. Met de telefonist maakt u een afspraak (datum en uur) en geeft u de nummerplaat door van de wagen die de bestelling komt ophalen.

Er wordt steeds pér soort en in beperkte hoeveelheid verkocht.
Tsss, het lijkt wel een drugsdeal om aan dat spul te komen.

Steve-O
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door Steve-O » vr 02 feb, 2007 0:56

In Ermelo zit een bierproeverij met meer dan 750 soorten bier:

http://www.burgbieren.nl/

Hebben die dat ook niet? Leuke locatie voor een forummeeting komend zomer: Kamperen in de buurt en dan met zijn allen naar het proeflokaal :lol:

Injectie
Moderator

Bericht door Injectie » ma 05 feb, 2007 22:40

Ik heb vandaag een vervolg foto in de aanbieding.
Afbeelding

brinky
Donateur
Donateur

Bericht door brinky » di 06 feb, 2007 0:33

Zie ik daar slechts 1 Grolsch beugel? :shock:

De Flok
Geregistreerd lid

Bericht door De Flok » di 06 feb, 2007 0:36

brinky schreef:Zie ik daar slechts 1 Grolsch beugel? :shock:
Ik zie er 2 :P

9000H
Geregistreerd lid

Bericht door 9000H » di 06 feb, 2007 0:38

MOPJE: Er staan 2 bierflesjes in de ijskast, zegt de een tegen de ander: "pijp je" ? Zegt de ander: "nee, ik heb een beugel..."

:wink:

De Flok
Geregistreerd lid

Bericht door De Flok » di 06 feb, 2007 0:39

9000HENGEVELD schreef:MOPJE: Er staan 2 bierflesjes in de ijskast, zegt de een tegen de ander: "pijp je" ? Zegt de ander: "nee, ik heb een beugel..."

:wink:
Och och, het begint laat te worden hoor :lol:

Maar hij blijft leuk :wink:

Plaats reactie