nu ook Vpower diesel?
-
John
- Geregistreerd lid
Re: nu ook Vpower diesel?
Ik heb nu bijna 1 tank op V-power diesel gereden. Ik merk geen verschil in rijcomfort, trekkracht of vermogen; qua verbruik kan ik nog niets zinnings zeggen omdat ik met deze tank voor een belangrijk deel bij de oosterburen heb gereden met een hogere snelheid dan in NL (dus hoger verbruik).
-
MISTY
- Geregistreerd lid
mmm de zoveelste die geen verschil merkt.
niet echte reclame voor shell.
-
Manic
- Lid van verdienste
Maakt ook niet uit, heel veel mensen hebben het nu getankt, een enkeling zal er in geloven.... ze hebben hun doel al wel bereikt, de meeste mensen zijn er in getrapt, een boel geld binnengehaald, nu kan men weer op zoek naar een volgend leuk lokkertje.MISTY schreef:mmm de zoveelste die geen verschil merkt.
-
B235R
- Lid van verdienste
tank maar eens diesel bij een zogenaamde "witte pomp", als je dan een CDi hebt dan piep je wel anders als je dan een paar keer shell tankt. slecht aanpakken, niet volledig vermogen, simpel weg slecht lopen, een paar tanken diesel van shell of andere goede merkaanbieder en hij loopt weer lekker. maar het kan ook erger verstuivers of pomp kapot dat soort grote kostbare problemen voor een paar extra centen korting
v-power is gewoon voorbereid op de aankomende EU normen 2006 ofzo.
v-power is gewoon voorbereid op de aankomende EU normen 2006 ofzo.
-
Essen
- Geregistreerd lid
De eerste volledige tank V-power Diesel gereden en ik moet zeggen dat ik geen verschil heb gemerkt in vermogen of verbruik. Normaal gesproken tank ik gewone Shell diesel, dus dat ga ik maar weer doen.