die domme belgen ?,die zijn nog niet zo dom

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
wiseguy
Geregistreerd lid

Bericht door wiseguy » di 08 jan, 2008 1:51

Over West-Brabant gesproken, mijn ouders wonen onder Breda. Daar scheelt het ook altijd 7-10ct per liter LPG met hier. Grens met België toch al gauw 3km. Zou dat het zijn?

gj900
Donateur (9x)
Donateur (9x)

Bericht door gj900 » di 08 jan, 2008 10:13

Vorige week op Gran Canaria getankt voor.... €0,82 per liter Euro95 :D Zo zie je maar weer welk effect de belasting heeft... :evil:

S@@bman
Geregistreerd lid

Bericht door S@@bman » di 08 jan, 2008 15:38

gj9000 schreef:Vorige week op Gran Canaria getankt voor.... €0,82 per liter Euro95 :D Zo zie je maar weer welk effect de belasting heeft... :evil:
Ik weet niet meer in welk Zuid-Amerikaans land het was, maar je kan ergens voor 1 € tanken voor een volledige tank :shock: .
Het land in kwestie produceerde uiteraard zelf zijn brandstoffen.

nelfrikandel
Geregistreerd lid

Bericht door nelfrikandel » di 08 jan, 2008 16:02

S@@bman schreef:
gj9000 schreef:Vorige week op Gran Canaria getankt voor.... €0,82 per liter Euro95 :D Zo zie je maar weer welk effect de belasting heeft... :evil:
Ik weet niet meer in welk Zuid-Amerikaans land het was, maar je kan ergens voor 1 € tanken voor een volledige tank :shock: .
Zal wel chaves-land zijn... Ik heb in Ecuador ook wel getankt voor weinig, maar niet zo weinig.

Oscar900T
Geregistreerd lid

Bericht door Oscar900T » di 08 jan, 2008 17:03

S@@bman schreef:
daar ga ik ook wonen ;)

staatsgrepen en opstootjes voor lief nemend :D

edwardk
Geregistreerd lid

Bericht door edwardk » di 08 jan, 2008 18:37

vertel mij wat zeker 50-55% is accijns en BTW(belasting) , is al jaren bekent, zelfs de olie-maatschappijen verdienen er niet het meeste aan.

jonatas 900s
Geregistreerd lid

Bericht door jonatas 900s » di 08 jan, 2008 18:41

edwardk
Geregistreerd lid

Bericht door edwardk » di 08 jan, 2008 18:46

Dat zeg ik, gelegaliseerde diefstal , dan is het Zeker allemaal weer TIJDELIJK :lol: , nou dan weet je het hier wel.

Henk-Jan
Donateur
Donateur

Bericht door Henk-Jan » di 08 jan, 2008 18:48

S@@bman schreef:
Venezuela. €0,02/liter. Maar volgens mij is dat nu al richting de €0,10/liter gegaan.

Edit; Benzineprijzen maart 2005

edwardk
Geregistreerd lid

Bericht door edwardk » di 08 jan, 2008 18:52

Henk-Jan schreef:
Venezuela. €0,02/liter. Maar volgens mij is dat nu al richting de €0,10/liter gegaan.

Edit; Benzineprijzen maart 2005
Hebben ze daar wel auto's om het in te doen dan :lol:

ruter001
Geregistreerd lid

Bericht door ruter001 » wo 09 jan, 2008 11:10

Bedankt voor de tip, ik ga vaker in Belgie tanken. Vorig jaar nog 1 euro per liter euro 95 betaald in Luxemburg maar dat is wel ver weg om te tanken.
http://www.acl.lu/fr/a_la_une/prix_des_carburants

S@@bman
Geregistreerd lid

Bericht door S@@bman » do 10 jan, 2008 11:25

nelfrikandel schreef:
:shock: :shock:
Zulke prijzen heb ik nog nooit gezien, waar in NL was dat? Zijn wel grote verschillen per regio. Ook in Belgie kennelijk, want in Poppel tankte ik laatstst voor iets van 56ct LPG dacht ik
Ik twijfelde al over de locatie van het betreffende station, maar inmiddels weet ik het zeker (reed er gisteren langs): 0,690 € bij Total in het centrum van Maastricht :shock: .

Plaats reactie