Rijden in Engeland / UK. Moet je aan eisen voldoen?

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
jwaterink
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door jwaterink » di 08 jan, 2008 19:47

Banninc schreef:Rijden in de UK is gewoon een kwestie van doen eigenlijk... o, mijn tomtom (op N73) gaat volledig in flipmode daar, links rijden snapt ie niet helemaal..
Tip voor de volgende keer

Ga in het menu naar optie 5 "Wijzig voorkeuren"

druk 4x op optie 6 "verder"

Optie 4 "Wijzig taal"

zet hem op "Engels UK"

daarmee is het rekenprobleem uit de wereld, nu kun je bij optie 3 "Wijzig stem" hem alsnog op een nederlandse stem zetten.

Banninc
Geregistreerd lid

Bericht door Banninc » di 08 jan, 2008 19:55

Daar heb ik niet aan gedacht! bedankt voor de tip!

pistolp71
Geregistreerd lid

Bericht door pistolp71 » di 08 jan, 2008 20:52

Heren, dank voor de goede tips! En ik neem een kameraad mee, deze wordt wel gedoogd in Nederland, zelfs door zijn vrouw.... 8)

vaos
Geregistreerd lid

Bericht door vaos » di 08 jan, 2008 23:01

let ook even op de voorrangsregels in engeland, rechts heeft niet vanzelfsprekend voorrang... Opletten bij kruispunten dus!

Een goede reis gewenst!!!

Banninc
Geregistreerd lid

Bericht door Banninc » wo 09 jan, 2008 0:58

vaos schreef:let ook even op de voorrangsregels in engeland, rechts heeft niet vanzelfsprekend voorrang... Opletten bij kruispunten dus!

Een goede reis gewenst!!!
mayor road goes ahead... zo gauw je denkt dat een ander op een "stoerdere weg rijdt... dan gaat ie voor! Goede reis!

Reub
Geregistreerd lid

Bericht door Reub » wo 09 jan, 2008 10:54

Heb zelf in Ierland en Zuid-Afrika rondgereden. Is goed te doen. Vond het wel fijn dat ik lokaal auto's gehuurd had; zit het stuur gelijk aan de goede kant. Voor jou misschien ook een optie? Anyway: veel plezier! :)

tanisha
Geregistreerd lid

Bericht door tanisha » wo 09 jan, 2008 22:37

Niks afplakken koplampen daar kijkt toch niemand naar.
Zorg dat je altijd aan de berm kant blijft. (zit je op de goede weghelft :wink: )
Rotondes met de kolk mee en pas op ze doen niet aan voorsorteren op rotondes met meerdere banen daar word je dus vaak gesneden.
Voor de rest moet je het gewoon doen en of je vind het mooi of je wilt er nooit meer heen.(ik kan en zelf geen genoeg van krijgen en met de vachtauto is het er nog leuker :smart: )

Plaats reactie