Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
-
lars
- Donateur (2x)

Bericht
door lars » vr 20 feb, 2004 12:47
Hoi Bram,
jongens.. ben de draad een beetje kwijt.....
waar gaat dit over
Mijn vriendin en ik hebben in totaal 3 saabs,
Selma 900T16S '86
Lars 900LPT '93
Bjorn 9-3 TiD.
Desmond heeft natuurlijk "the beast" 9000. 4 saab om potentieel uit te kiezen. Gezien het onderwerp van het onderwerp is dit inderdaad
Heb j'm weer ??
Grtz,
René
-
Manic
- Lid van verdienste
Bericht
door Manic » vr 20 feb, 2004 23:39
Goed, back dus naar Metallica
Wellicht niet veel liefhebbers hier, maar eens even iets proberen:
Wat vindt men van het nieuwste album?
-
bram
- Geregistreerd lid
Bericht
door bram » za 21 feb, 2004 1:50
een echte ouderwets stamp album, alleen na vaak luisteren worden de nummers te wel echt lang.
k heb het dan over het dwangmatig herhalen van dezelfde gitaar rif. Een vette rif is leuk om even te herhalen in een nummer maar niet tot oneindig lang.
-
slow en low (pressure)
- Geregistreerd lid
Bericht
door slow en low (pressure) » di 20 apr, 2004 22:25
Hey cool, ben net op het forum hier, maar ik ga ook naar metallica op 21 juni! Kan ik tenmiste nog ergens over meepraten. Over saab weet ik niet zo heel veel namelijk, maar daar gaat hopelijk verandering in komen
ook mooi:
Supertramp
Pink Floyd
Smashing Pumpkins... usw
met vriendelijke groet
Jan Willem
-
jmw
- Geregistreerd lid
Bericht
door jmw » di 20 apr, 2004 23:02
metallica. met die zanger die er eerst uit zag als een poedel en nu een pratende @#$ heeft. Ben er niet zo weg van.
-
bram
- Geregistreerd lid
Bericht
door bram » wo 21 apr, 2004 10:09
als jullie zo into the Music zijn
check dan
http://www.thefartfarmers.tk
gr bram
Media en lekker downloaden. Dit is de band van mijn broertje. Stijn speelt daar bas in...
-
Nielz
- Geregistreerd lid
Bericht
door Nielz » zo 25 apr, 2004 10:56
Injectie schreef:Ok dan neem ik de Red hot chilli peppers wel mee samen met Aerosmith. en The Offspring
Red Hot Chili Peppers is en The Offspring vind ik echt heel goed! Voor in de auto (Mijn Saab 90 op leeftijd) luister ik ook vaak naar de Golden Earring. Daar heb ik namelijk een dubbel-cd van. Erg leuke cd voor onderweg.
grtz Niels
-
Manic
- Lid van verdienste
Bericht
door Manic » zo 25 apr, 2004 12:24
Nielz schreef:...(Mijn Saab 90 op leeftijd) luister ik ook vaak naar de Golden Earring. Daar heb ik namelijk een dubbel-cd van. Erg leuke cd voor onderweg.
grtz Niels
Me too, momenteel cd1 in de wisselaar! (naast metallica, 3x rhcp en ik meen Rammstein)

-
Injectie
- Moderator
Bericht
door Injectie » zo 25 apr, 2004 12:50
Golden Earring is heerlijk om naar te luisteren. MAar niet meer in de auto. dan komt de teller helemaal niet meer onder de 160. Dat wordt een veel te dure grap

-
Manic
- Lid van verdienste
Bericht
door Manic » zo 25 apr, 2004 13:28
"It's half past four and I'm shifting gear...."
-
Injectie
- Moderator
Bericht
door Injectie » zo 25 apr, 2004 13:42
Idd gisteravond half 4 klapte ik met 160 schakelend naar zijn 4 langs het stadje deventer.
-
Manic
- Lid van verdienste
Bericht
door Manic » zo 25 apr, 2004 17:16
o, was jij dat? Op weg naar dat dorpje epe? Trouwens... sinds wanneer schakel jij?
-
Manic
- Lid van verdienste
Bericht
door Manic » do 17 jun, 2004 22:50
Gisteravond was het dan eindelijk tijd voor het concert van de Red Hot Chili Peppers..... Wat een ontzettend gaaf concert! Nu nog 4 nachtjes slapen en dan gaan we weer terug naar Amsterdam voor Metallica! Moge dat net zo goed zijn, liefst nog iets beter, als de laatste keer!
Greetz,
Dennis
-
bram
- Geregistreerd lid
Bericht
door bram » vr 18 jun, 2004 20:34
doe SLIPKNOT de groeten Manic. De nieuwe cd is redelijk ondanks dat er niet meer in gefleukt wordt.
gr bram
-
Manic
- Lid van verdienste
Bericht
door Manic » vr 18 jun, 2004 20:55
Hmm, ben niet zo weg van stroppen, wel aardig hoor, maar echt super.... Korn lijkt me daarintegen wat interessanter, maar altijd leuk om ze dan allebei een keertje gezien te hebben