Ik weet niet of ik centrifugeren echt aan moet raden, maar ik heb het wel gedaan; de bekleding kwam bijna droog uit de machine. Het veiligste is inderdaad niet centrifugeren en op de natuurlijke wijze laten drogen. But I like to live on the edge of danger
interieurreiniging
-
SbPal
- Geregistreerd lid
Ja, ik ben mij rot geschokken van het eerste spoelwater uit de wasmachine. We hebben het in een bekertje opgevangen. Het was echt inktzwart en nadat het een tijdje gestaan had, zat er letterlijk een laagje modder op de bodem van het bekertje.
Ik weet niet of ik centrifugeren echt aan moet raden, maar ik heb het wel gedaan; de bekleding kwam bijna droog uit de machine. Het veiligste is inderdaad niet centrifugeren en op de natuurlijke wijze laten drogen. But I like to live on the edge of danger
-
J.vandermeulen
- Donateur

Re: interieurreiniging
Ik heb de sturen van alle onze autos met leren sturen met ossegal behandeld. Het effect is gigantisch behalve bij het vector stuur uit de cabriolet.
Is dat wel echt leer?
Is dat wel echt leer?